scoot Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Trenger nytt lydkort og jeg .... Jeg er fersk innen denne saken, så : Andbefalning til lydkort under 1000,- ?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 audiogy2 terratec 7.1 (er vel noe slikt det heter til 435 eller noe hos komplett) Disse er jo til spill... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 audiogy2 terratec 7.1 (er vel noe slikt det heter til 435 eller noe hos komplett) Disse er jo til spill... .. bare de er bedre en mitt SB 4.1 så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har audigy 2 og er kjempefornøyd med det. Det kortet får min anbefaling Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 må si jeg er veldig fornøyd med mitt hercules fortissimo 7.1 jeg hadde et soundblaster 4.1 jeg og før. noe forbanna søppel spør du meg. knitrer jo mer en en dålig nyttårsrakett jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå