Gå til innhold

Er denne Dell-maskinen et bra valg?

Anbefalte innlegg

Dell 8300 Performance sett:

Intel® 875P brikkesett, understøtter Intel® Pentium® 4 prosessorer med 800MHz systembus

Inneholder Microsoft® Windows® XP Operativsystem

Dual Channel 400MHz DDR minne

Midnight Grey mini-tower med 8x USB 2.0, 3 PCI-spor og 1 AGP 8x-spor

Integrert Intel 10/100 Pro Ethernet

Norton Antivirus 2003 (Inkludert 90 dagers virusoppdatering

Microsoft® Windows® XP Home

Dell A920 skriver

Dell 425 Høyttalere og Soundblaster Audigy II lydkort

1 års henteservice.

Intel® Pentium® 4 Prosessor med HT teknologi 3.2 GHz 800MHz FSB

512MB Dual Channel DDR400 [2x256MB]

160GB (2x 80GB) IDE Harddisk (7200RPM)

3.5" 1.44MB Diskettstasjon

128MB ATI Radeon 9800 Pro 8xAGP, dual monitor, TV-Out via S-Video og DVI

Dell 2001FP HAS 20" (20" VIS) UltraSharp™ Digital LCD 1600 x 1200

flatskjerm :dribble:

8x/4x DVD+R/RW

ll Picture Studio Standard Edition

Integrert Intel 10/100 Pro Ethernet nettverkskort

Dell QuietKey tastatur, standard PS/2

Programvare

Microsoft® Works: Works tekstbehandling, regneark, database, kalender og My Projects Organizer

Microsoft® Office® 2003 Basic: Word, Excel og Outlook

Microsoft® Office® 2003 Small Business: Word, Excel, Powerpoint, Publisher og Outlook

Microsoft® Office® 2003 Professional: Word, Excel, Powerpoint, Publisher, Access og Outlook

Microsoft® Works 7.0

totalt: 18 470 kr

For meg som er en Spiller som bare vil sette meg ned og spille, og ikke bryr meg saa mye om overklokking, virker dette jo billig.

Den LCD skjermen er visst imponerende, og

prisen, kan den konkurrere med heimbygg fra komplett o.l?

hilsen axel :)

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke så teit det der nei, men latecyen til skjermen kan være høy så da kan man ikke spille, hardiskene tar to plasser samme med rammen og hovedkortmerket kan være habbadabba for alt en vet...

Men selvsagt er dette et godt tilbud, er jo digg å ha noen man kan kjefte på når pcn ikke funker. service er jo digg og her er det vel 3 år eller noe

Lenke til kommentar

Snikreklame?? Tror nok det, ja. Andre posten av typen Dell mot hw-byggere, og begge startet av GRendal. Tror nok Dell er interessert i å selge PC'er her også. Tilfeldig? Tror ikke det. Jeg for min del ville ikke eid en Dell PC om noen hadde hevet den etter meg.

Edit: Dette er ikke en "hjelp, jeg skal ha ny PC-post". Rapportert

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Snikreklame?? Tror nok det, ja. Andre posten av typen Dell mot hw-byggere, og begge startet av GRendal. Tror nok Dell er interessert i å selge PC'er her også. Tilfeldig? Tror ikke det. Jeg for min del ville ikke eid en Dell PC om noen hadde hevet den etter meg.

Edit: Dette er ikke en "hjelp, jeg skal ha ny PC-post". Rapportert

Er i samtale med trådstarter nå. Dessuten ser det ut som for meg at han faktisk lurer på om han skal kjøpe maskinen da, og spør om det han viser frem er emn bra PC. Så den er ikke feilpostet nei.

Lenke til kommentar
Er i samtale med trådstarter nå. Dessuten ser det ut som for meg at han faktisk lurer på om han skal kjøpe maskinen da, og spør om det han viser frem er emn bra PC. Så den er ikke feilpostet nei.

Greit nok det. Alt trenger ikke være slik det ser ut som. Men tittelen minnet ikke akkurat om en post som spurte om denne PC'en var bra, men mer som en Dell VS hjemmebygg. Og det var ikke lenge siden vi hadde en slik post, med samme trådstarter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...