soulseeker Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Når jeg skal motta filer fra andre via Messenger, går overføringen veldig sakte... Jeg tror dette har med brannmuren på routeren å gjøre. I huset der jeg bor har vi en 3Com trådløs router, og jeg har tilgang til å konfigurere den. Er det slik at jeg må åpne noen porter for at fildelingen med Messenger skal kunne fungere optimalt? Noen som har peiling på dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvis du først får overført filen skal det vel endel til at det er routern som lager krøll. Hva slags linje har de som laster opp filen til deg? Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 http://help.msn.com/EN_US/HelpWindow_msg.a...%20a%20topic%3A Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hadde samme problemet. Sjekk linken du fikk over. Det var ikke problemet mitt da. Åpnet portene og NAT'a til boxen min uten at det ble bedre... lå alikevel på 6-7KB Nå 2mnd etter sist gang får jeg plutselig full pinne! Tror det ble begrenset av nedhastigheten av mottaker, men jeg lå på 130KB ut Har ikke gjort noe forandringer hos meg, så jeg mistenker ISPen min... Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har hatt akkurat samme problem. Begge to som sendte/mottok satt på telenor adsl 704kb.. skjønner ikke hvorfor det gikk då tregt Lenke til kommentar
atlef Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har hatt akkurat samme problem. Begge to som sendte/mottok satt på telenor adsl 704kb.. skjønner ikke hvorfor det gikk då tregt Og siden det på denne pakken er 128 ut sier det seg selv at det går tregt. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har hatt akkurat samme problem. Begge to som sendte/mottok satt på telenor adsl 704kb.. skjønner ikke hvorfor det gikk då tregt Og siden det på denne pakken er 128 ut sier det seg selv at det går tregt. Mvh Meg. Ja jeg har ikke hørt om 704/704 linjen til Telenor. F*** og tidlig vi er oppe forresten... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 F*** og tidlig vi er oppe forresten... Eller ikke lagt meg enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå