magio Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Hvis du ikke har peiling på hvordan du åpner porter i ruteren så finner du fine guider på relativt.net Endret 3. mars 2004 av magio Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kundeservicen stinker fortsatt! Siste kapitel for meg var at de brukte nesten 1 mnd på og svare på en mail ang, feilfakturering... NGT er jeg på vei bort ifra....aldri mer!!!! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kundeservicen stinker fortsatt! Siste kapitel for meg var at de brukte nesten 1 mnd på og svare på en mail ang, feilfakturering... NGT er jeg på vei bort ifra....aldri mer!!!! Som sagt tidligere i denne tråden: NGT har det beste tilbudet, men dårligst service... Noen unntak fra denne regelen er kjekt.. Ikke alle er uheldig med NGT, da hadde de ikke hatt en eneste kunde.... Men det er ikke noen tvil om at mange sliter, og har slitt... Er nok ikke lett for dem heller... Det er nok små marginer i denne bransjen, for ellers så hadde nok ventetiden på telefonen vært på under1 minutt... Jeg vet at de suger, men hadde gladelig byttet tilbake til dem.... En tolmodig kar jeg ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå