Dead_Rabbit Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei! Har et lite forslag til en liten ting som sikkert kan bli gjort her... Det kunne bli lagd en liten chat her så man kunne snakke fortere enn å måtte skrive sånn emne tittel og alt det der og så man slipper å kikke på oppdater for hver gang det har kommet et nytt innlegg... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Dette har meir å gjere med forumet enn berre Sourcecode.no, så tråden flyttast. Dersom du er interessert i å prate med folk fra forumet direkte, så finns det fleire uoffisielle IRC-kanalar; #sourcecode.no på EFNet er ein av dei. Eg trur og det er ein som heiter #hw.no på Undernet, men den er eg ikkje heilt sikker på. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 QUOTE (kilogram @ 02/03/2004 : 21:16) Eg trur og det er ein som heiter #hw.no på Undernet, men den er eg ikkje heilt sikker på. Stemmer det #hardware(.no?) på efnet er også et alternativ Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er vel #hw.no som er hovedkanalen da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 det er vel ingen kanaler som er hovedkanalen da.. siden hardware.no ikke her noen IRC kanal. Men uansett, har på følelsen av at hw.no på undernet er en mer ikke data lignende prat kanal Mens på hardware.no på efnet kommer folk å spørr, og de som kan svarer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg