Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jo nettopp vært en om mobil merke iallefall (og det er en til nå ;) ) Men du tenker kanskje modell og?

 

Ikke dumt, men dette skulle kanskje postes et annet sted?

 

Det hadde blitt en lang liste hvis man skulle velge ut sin mobil blandt ca. 60 stk :p

Endret av -:Coldplay:-
Lenke til kommentar

jeg tenkte på at det er amnge med E700 og 6600 osv. Hadde det ikke vært artig å funnet ut hvor mange av oss mobil interiserte som faktisk har litt peiling på mobil, kunne hatt en "poll"/leserbaseng om hvor mange som egentlig har nokia 6600 og E700. Syns det er mange, men innemellom så kommer det noen med en annen.... Hadde jo vært tøft da?? :thumbup::p:yes:

Lenke til kommentar
jeg tenkte på at det er amnge med E700 og 6600 osv. Hadde det ikke vært artig å funnet ut hvor mange av oss mobil interiserte som faktisk har litt peiling på mobil, kunne hatt en "poll"/leserbaseng om hvor mange som egentlig har nokia 6600 og E700.

Så hvis man ikke har mobilre som e700 og 6600 så har man automatisk ikke peil på mobil???

Lenke til kommentar

Jeg har Siemens M55 og S55 - nå ja, og så en gammel C35.

Fine telefoner alle tre. ;)

 

Edit: Derudover har jeg en vis erfaring med P900. En af mine venner har den, men kan ikke finde ud af den, så ham hjælper jeg engang imellem.

Min S55 kan han til gengæld godt finde ud af, så måske ender det med, at han vil bytte.

I så fald har jeg bestemt mig for at sige ja. :D

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...