bleidd Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Jeg flashet min MSI cd-brenner (CR52 A2) fra firmware 1.4 til 1.8D (etter anbefaling fra det auto-update programmet til MSI). Tok ikke backup. Stupid! Når jeg nå starter Windows (XP Pro, SP1, alle oppdateringer) kommer "found new hardware wizard" og sier den har funnet en atapi cd-brenner 52x. So far so good. Trykker videre, og får beskjed om at Windows ikke kan innstallere den. "Mangler" drivere altså. XP har alltid ordnet slikt før. Er det noen som vet om man kan laste ned drivere til brenner noe sted, eller om gammel firmware finnes på nettet? Finner ikke noe hos http://www.msi.com.tw men har sendt dem en mail. Tar visst en stund å få svar da... Det skal sies at brenneren har fungert flott frem til nå. Flashet den for å øke kompatibilitet med høy hastighet på flere platemerker. (Postet under Programvare, da jeg ikke vet om det er Windows som ødelegger dagen min med dette her) EDIT: MSI support sendte meg siste firmware og den første jeg brukte (1.4). Prøvde alt mulig rart, men funker bare med 1.4. Uansett så funker det nå Endret 4. mars 2004 av bdd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå