ManagHead Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ja...topic sier kanskje det meste? er det noen der ute som har bilder av Black Ice Extreme 2, "vanlig", coolmetal, chrome eller gold? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og flere bilder kan du selv finne på http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) jeg tenkte på bilder der den stod inne i kabinettet jeg da.... edit: kanskje litt dumt av meg å ikke skrive det da... shame on me! Endret 2. mars 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Tenkte meg det, men kunne likvel legge ut et bilde av skjønnheten Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Dårlig bilde til dette formålet muligens. Men her er ihvertfall en "vanlig". Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ligger noen bilder av min på hjemmesida mi. Trykk på www knappen under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå