Kenny000 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg har sett at mange på forumet har lurt på om det er mulig å spille forskjellige spill hele tiden uten å måtte bytte CD hver gang man skal spille et nytt spill! Vel nå er dette mulig! http://www.dinside.no/page/artf/29789.shtml? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Dette har da vært mulig i evigheter... I værtfall så lenge jeg har hatt pc... (3-4 år...) PS: Bruk Deamon Tools til å spille av ISO filane... Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Dinside er trege som vanli .. jeg ha brukt FantomCD i evigheter føler jeg.. ***** genialt program :smile: Lenke til kommentar
((CnsLps)) Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Må man ha cd-brenner for at det skal funke, eller kan jeg bruke den med min DVD-spiller? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Det er ikke nødvendig å legge hele cd inn på HD. det er bare å hente ned en crak som gjør at spillet fungerer uten cd. Fungerer bare vis du instalerer full instalasjon. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei Er det noen som har prøvd ut fantomcd? Hvilken medie type skal man velge vist man bare skal samle cd èr på harddisken. MÅ man spille av CD-en via fantom cd.eller? Ellers så virker det som et greit program. Man kan lage iso og cue.bin image også Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Har gode erfaringer med et program fra Far Stone Technology som heter Virtual Drive. Hvis du innstallerer spill fra en slik virtuell cd, så blir loading mye raskere og du slipper å lete etter plata heile tia. Quote: VirtualDrive 7.0VirtualDrive is revolutionary software that emulates your physical CD-ROM drive. Its innovative technology allows you to create up to 23 virtual CD-ROM drives and an unlimited number of CDs on your disk drive. A MUST FOR GAMERS AND TRAVELERS. Take all your CDs with you on your VirtualDrive!Games Supported : Diablo II, AOE II, Empire Earth, Half-Life, Red Alert 2, The Sims, FIFA 2002, CommandDos 2, Flight Simulator 2002 and many more http://www.farstone.com/home/en/html/productsvdp.htm Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hvorfor har ingen nevnt Daemon Tools? Gratis. Lite (48 KiB i minne). Enkelt. Emulerer SafeDisk, Securerom og Laserlok. ------------- Ser at Caddy nevnte det, men det er ikke bare ISO-filer Daemon Tools tar: cue, iso, ccd, bwt, mds og cdi. ------------- _________________ SI-korrekt sig: MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, GeForce 2MX, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7 [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-03-22 12:41 ] Lenke til kommentar
tokr Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Dette har man jo kunne gjort siden CDrommens barndom.. husker FAKEcd for en tid tilbake... moro med 2speed CDrom... og kings Quest V :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 My god. DinSide har oppfunnet kruttet på ny.... De følger jammen godt med. Og borre, det nevnes Daamon Tools tidligere, men jeg kan godt nevne det igjen: *kremt* Daemon Tools. Og Daemon UI. :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 02:24, LarsC skrev:Og borre, det nevnes Daamon Tools tidligere, men jeg kan godt nevne det igjen: *kremt* Daemon Tools. Og Daemon UI.:wink: Ser at du leser dårlig, så da gjengir jeg hva jeg skrev i posten min: Quote: -------------Ser at Caddy nevnte det, men det er ikke bare ISO-filer Daemon Tools tar: cue, iso, ccd, bwt, mds og cdi.------------- Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Uten å ha set på linken du henviste til, så sier jeg en ting: Kopien er bedre enn orginalen! da slipper du å putte inn CD'en for å spille. Det første jeg gjorde med de to spillene jeg har kjøpt gjennom livet mitt, var å laste ned no-cd patch. Er det noe jeg hater så er det å putte inn CD'en for å bruke et program/spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå