strider24 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har kjøpt deksel til dvd-spilleren på Lian Li-kabinettet mitt (6085), men tør ikke helt montere dem før jeg vet at jeg ikke ødelegger de små plastproppene. Er det noen som kan forklare meg hvordan det skal gjøres? Synes hullene i kabinettet er veldig små, men trodde dekslene var skreddersydd lian li-kabinetter. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du må vertfall først åpne cd-rommen(som når du skal legge en cd i). Og så jobbe der i fra.. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du må vertfall først åpne cd-rommen(som når du skal legge en cd i). Og så jobbe der i fra.. Hvor har du det fra ? Jeg har aldri gjort det på den måten... Legger det utapå jeg... Selv har jeg et litt utdatert Lian-Li, PC-50, så jeg tok borr å borra passende hull... Funker helt fint for meg, sitter som støpt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Sorry, missforstod spørsmålet Lenke til kommentar
strider24 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Skal splinten inn først, så panelet over og deretter proppene? Synes det er rart at Lian Li selger meg et helt nytt kabinett uten at moddingen passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå