Gå til innhold

Hva burde jeg gjør med min Panasonic?

Anbefalte innlegg

Hei,

en del av dere har vel sett innleggene om en tildels skuffende BT hos Panasonic.

Jeg regnet med at den skulle være innskrenket, men at den støtter kun 1 veis kommunikasjon vireker rart.

Har prøvd å ringe Panasonic for å få hjelp, men de sender meg til anovo som sender meg tilbake til Panasonic. I dag skulle jeg bli ringt opp, men det skjedde ikke.

Burde jeg bare vente eller er det noen tips på hva jeg kan gjøre?

Har sendt panasonic mail ca 2 dager etter at jeg fikk den om problemene, men de nekter svarer ikke.

*glede seg til 8910 kommer* :love:

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den nye kom i begynnelsen av januar. I hvert fall i følge alle forumene jeg har funnet som har noe om X70.

Panasonic kunne ikke forstå hvorfor min som var så ny ikke hadde den. Min hadde A28 så lefdal må hatt den rimelig lenge inne tror jeg. Nå har jeg faktisk spart butikken for mye problemer. For sjansen er ganske stor for at de andre også har samme software ettersom de ble levert til dem samtidig

Lenke til kommentar
Har du prøvd å løse problemet gjennom forhandleren der du kjøpte telefonen?

Forresten: topicen din var helt sinnsykt dårlig. Den sier jo ingenting om hva tråden dreier seg om.

bfisk

altså, hvis du leser tråden om Lefdal som jeg postet så forstår du hvorfor jeg ikke ville ned dit med det første. Har sendt mail til butikken ja, men ikke fått noe svar.

Mailen sendte jeg mandag. Så ja, jeg har prøvd å få hjelp av butikken, men vet også av erfaring at jeg ville bare blitt bedt om å sende den inn eller så ville jeg fått en ny en med samme problemene, ettersom alle de hadde var levert samtidig og med stor sjanse da også hadde software.

er enig i topic, men regnet med at folk som faktisk hadde sett de andre postene om Panasonicen som jeg la ut forstod det. Var snakk om korte intervaller. Men jeg får vel ta formuleringen på egen kappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...