Christian86 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Hei, en del av dere har vel sett innleggene om en tildels skuffende BT hos Panasonic. Jeg regnet med at den skulle være innskrenket, men at den støtter kun 1 veis kommunikasjon vireker rart. Har prøvd å ringe Panasonic for å få hjelp, men de sender meg til anovo som sender meg tilbake til Panasonic. I dag skulle jeg bli ringt opp, men det skjedde ikke. Burde jeg bare vente eller er det noen tips på hva jeg kan gjøre? Har sendt panasonic mail ca 2 dager etter at jeg fikk den om problemene, men de nekter svarer ikke. *glede seg til 8910 kommer* Endret 4. mars 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg kan ringe Anovo når jeg er på arbeid i morra. muligens de er mer villig til å svare en forhandler enn en privat kunde... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Da har jeg fått svar fra Panasonic Norge og Panasonic Nordic. Begge ser på saken. Norge kontoret skal prøve å få butikken til å sende en av deres telefoner til dem slik at jeg er sikkret en med A30 og så kan jeg komme og bytte Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 så det SW buggs da eller som gjør det? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 yup. I følge den hos Panasonic Norge som kunne mye om dette, dreide det seg om at telefoner med M3000 skulle ha A30. Min hadde ikke det, derfor fikk jeg alle problemene Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ok skal sende inn min også da...kjøpte den 18 desember så den har helt sikkert ikke noe ny SW Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har du prøvd å løse problemet gjennom forhandleren der du kjøpte telefonen? Forresten: topicen din var helt sinnsykt dårlig. Den sier jo ingenting om hva tråden dreier seg om. bfisk Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 den nye kom i begynnelsen av januar. I hvert fall i følge alle forumene jeg har funnet som har noe om X70. Panasonic kunne ikke forstå hvorfor min som var så ny ikke hadde den. Min hadde A28 så lefdal må hatt den rimelig lenge inne tror jeg. Nå har jeg faktisk spart butikken for mye problemer. For sjansen er ganske stor for at de andre også har samme software ettersom de ble levert til dem samtidig Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Har du prøvd å løse problemet gjennom forhandleren der du kjøpte telefonen? Forresten: topicen din var helt sinnsykt dårlig. Den sier jo ingenting om hva tråden dreier seg om. bfisk altså, hvis du leser tråden om Lefdal som jeg postet så forstår du hvorfor jeg ikke ville ned dit med det første. Har sendt mail til butikken ja, men ikke fått noe svar. Mailen sendte jeg mandag. Så ja, jeg har prøvd å få hjelp av butikken, men vet også av erfaring at jeg ville bare blitt bedt om å sende den inn eller så ville jeg fått en ny en med samme problemene, ettersom alle de hadde var levert samtidig og med stor sjanse da også hadde software. er enig i topic, men regnet med at folk som faktisk hadde sett de andre postene om Panasonicen som jeg la ut forstod det. Var snakk om korte intervaller. Men jeg får vel ta formuleringen på egen kappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå