adsfiklam Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) heisann... Skal sende en mail til mange på en gang. Så jeg lurte på om det er mulig å gjøre sånn at "til" lista til de som mottar mailen ikke er 1 side lang. Kan sikkert forklare meg litt bedre hvis det er nødvendig. Eller må jeg leve med det? Takker for hjelp Endret 2. mars 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) sånn at ikkje alle epostadressene du sende til komme opp i epost adressa til kver motaker sånn at dei kan lese eposten til alle du har sent til? kanskje viss du bruka Carbon Copy (CC) eller Blind Copy (BC).. er ikkje helt sikker på dette der, men du kan vertfall prøve (til deg sjøl først?) EDIT: Tyrkleif Endret 2. mars 2004 av Semikolon Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 sånn at ikkje alle epostadressene du sende til komme opp i epost adressa til kver motaker sånn at dei kan lese eposten til alle du har sent til? kanskje viss du bruka Carbon Copy (CC) eller Blind Copy (BC).. er ikkje helt sikker på dette der, men du kan vertfall prøve (til deg sjøl først?) EDIT: Tyrkleif Eh... Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan bruker jeg Carbon Copy (CC) eller Blind Copy (BC)...? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 prøv i kopi feltet.. Du må bruke blindkopifeltet. Vis > Alle meldingshoder Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Ååååååååååå..... Selvfølgelig! At jeg ikke tenkte på det Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Glemte hvis å spørre om hva forskjellen på Cc og Bcc hvar. Noen som hvet det? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 CC sende alle epostadressene til alle motakerane, bcc gjer ikkje det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå