Rubex Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei! Jeg skulle akkurat prøve det nye spillet som er basert på filmen Bad Boys II. Jeg valgte new game, og gikk igang med treningen, hvor allt var på sin plass. Men når jeg skulle begynne første oppdrag, så var alle personene i spillet helt hvite. Allt annet i miljøet var som det skulle være utenom personene. Jeg har den nyeste patchen til spillet også.... Noen som har hatt det samme problemet/vet hva som er galt.....??? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Høres mye ut som grafikkdriver problem. Prøv å avinstaller nvidia/ati-driverne dine (du sa ikke hva du har), og legg inn forrige versjon. Av og til lager nyeste drivere faktisk NYE problemer når man installerer dem. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ser du har Nvidia kort. Prøv å legg inn 53.03 versjonen. Hvordan er spillet btw? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hvordan er spillet btw? Hva mener du? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvordan er spillet btw? Hva mener du? han lurer på korleis spelet er. er det bra/dårleg. bra styring. bra grafikk osv Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Takker for hjelpen. Nye drivere løste problemet. Spillet er egentlig helt greit. Grafikken er ikke av den beste sorten, heller ikke gameplayet, men det er verdt å prøve..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå