adm Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kan noen fortelle meg hvor multimedieknappen på dell sine sider gjemmer seg? Mange har snakket om at en maskin som I8600 blir betydelig rimeligere om man velger multimedieutgaven av denne. Men hvordan velger jeg multimedieinstillinger på dells sider? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kommer ann på hvilke oppgraderingen du skal ha det, her har du link til multimediamodellen. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) For meg ser det ut som du får oppgraderingene 1,5 GHz, 1680x1050 oppløsning, Radeon 9600, 60GB harddisk og DVD-brenner for 14.861, i stedet for 16.437 kroner. MVH Audun Endret 2. mars 2004 av audunr Lenke til kommentar
adm Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Kult, men rent generellt: Hvordan finner man multimedie-modellene på sidene til dell, uten å gå veien om en link som den du gav meg nå? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kult, men rent generellt: Hvordan finner man multimedie-modellene på sidene til dell, uten å gå veien om en link som den du gav meg nå? Den finner du ved å trykke på "anbefalte systemer". Da får man som oftest tre maskinalternativer av hver type, en basic, en multimedia og en performance. Arcade Lenke til kommentar
audunr Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 På denne siden: http://www1.euro.dell.com/content/products...nspn&l=no&s=dhs Rull nedover, og klikk på en av linkene merket "Anbefalte systemer". Deretter klikker du på modellen du vil se de forskjellige variantene av. MVH Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå