Simen1 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Aner ikke hvor jeg skulle poste denne, men prøver her siden det handler mer om internett generellt enn om programvare og programmering. (mod'er/admin'er: flytt gjerne tråden om dere mener å ha en bedre kateogori for den) Jeg har fått en utbetalingsslipp og vil ha pengene inn på kontoen min på nettbanken http://www.skandiabanken.no . MÅ jeg gå i en eller annen fysisk bank og ha en konto å sette pengene inn på for så å be de overføre det til skandiabanken? Eller kan jeg sette det inn på nettbanken direkte via internett på et vis? Grunnen til at jeg spør er fordi bankene med manuell betjening krever så sinnsyke gebyrer for å gjøre dette og fordi det er upraktisk og tidkrevende for meg å komme meg til en eller annen fysisk bank. Lenke til kommentar
ulvulv Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei! Du sender den til Skbn. Husk å skrive på girodelen hvilket kontonummer det skal inn på og husk og signer. Du sender den til: SkandiaBanken Postboks 7077 5020 Bergen Gebyrfritt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Tusen takk ulvulv ! Endelig slipper jeg de gebyrslukende bankene. :D Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Bra at dette går an. Men når jeg skulle få bankremisse for å betale for bilen (ikke noe lån, 100000 direkte til forrige eier fra min konto), da måtte jeg gjøre det gjennom annen bank. Jeg følte meg nemlig litt usikker til å overføre pengene direkte til konto... Så i dette tilfelle hjalp ikke Skandiabanken meg. Selv om jeg generellt er veldig fornøyd med Skandiabanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå