Gå til innhold

Funker Ikke 3D mark 2003 på Win98?

Anbefalte innlegg

Jeg har både Win98 og Win xp Proffesional, men problemet er at den ikke vil installeres når jeg har prøvd på 98. har ikke Prøvd og installere på Win Xp ennda. men har det noe og si? jeg har lagt in Dx9 hvis noen lurer. har tilog med lasta ned programmet 2ganger uten hell og få til og begynne installeringen, etter jeg starter installeringen står harddisken og sutrer og går i lang tid, derreter står det at windowws har hold på med en ulovlig opprasjon eller noe i den dur...? :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal funke, i følge futuremark.

Tror ikke Det har noe Med maskinen min og gjøre, selv om den har ganske dårlig skjermkort som KUN støter DX8.1

Min maskinvare er : Abit NF7-S v2.0

AMD athlon Xp2400+

Twinmos Pc2100 256mb ram

sapphire Radeon 9200 128mb

det burde jo kunne virke da?

Tror du det kan ha noe med at Win98(SE) å gjøre?

Lenke til kommentar

Fikk ikke med meg delen om installering :blush:

Har du lastet det ned fra samme side hele tiden, hvis det finnes noen miror sider kan du jo prøve dem.

Men har ikke installert det på w98 før bare xp. Men skulle jo tro at det var mulig å installere det. Men som sagt det er jo liten vits når han ikke har et gfk som ikke støtter DX9, for han vil jo ikke få kjørt hele testen. Vil nok klare noen av de første testene men når han kommer til slutten så vil det vel si stopp vil jeg tro. Det skjedde hvertfall med meg og mitt gamel ge-force ddr gfk.

Lenke til kommentar
Fikk ikke med meg delen om installering :blush:

Har du lastet det ned fra samme side hele tiden, hvis det finnes noen miror sider kan du jo prøve dem.

Men har ikke installert det på w98 før bare xp. Men skulle jo tro at det var mulig å installere det. Men som sagt det er jo liten vits når han ikke har et gfk som ikke støtter DX9, for han vil jo ikke få kjørt hele testen. Vil nok klare noen av de første testene men når han kommer til slutten så vil det vel si stopp vil jeg tro. Det skjedde hvertfall med meg og mitt gamel ge-force ddr gfk.

Ja, jeg forventer meg ikke noe sånn kjempe score, jeg har bere lyst til og få prøvd det ut, og se hvordan 2003 versjonen er jeg. men det blir litt vanskelig når den ikke engang vil begynne og installere da....

Jeg har lastet ned 2 ganger og fra 2 forskjellige sider også, det kan ikke være harddisken min som sliter da? den er ganske gammel og grå :laugh:

Den knitrer og sliter ihvertfall fælt og Lenge når jeg prøver og installere det.

Lenke til kommentar
Hvis du har et skjermkort som kun støtter DX8.1, så tror jeg ikke det hjelper å legge inn DX9.01b. 3DMark 03 må du ha et gfk som støtter DX9.

Vet ikke helt hva du mente med den, men 03 funker fint med Dx8,1 kort også.

Du vil bare ikke få kjørt alle testene, og scoren vil bli mindre.

Lenke til kommentar
Hvis du har et skjermkort som kun støtter DX8.1, så tror jeg ikke det hjelper å legge inn DX9.01b. 3DMark 03 må du ha et gfk som støtter DX9.

Vet ikke helt hva du mente med den, men 03 funker fint med Dx8,1 kort også.

Du vil bare ikke få kjørt alle testene, og scoren vil bli mindre.

Jeg kom på det litt lenger ned, et par poster over deg

Lenke til kommentar
Det kan jo hende det, har du hatt problemer når du installerer andre ting også eller bare 3DMark?

Nei har bare hatt problemer med 3D mark 2003. jeg har installert både 3D mark 2000 og 2001Se som går smertefritt..

hvor lastet dere ned fra da? det må vel nødt til og være feil på 3D mark'en vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...