Tullballj Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kan jeg brenne MP filer på en DVD plate og bruke den i en vanlig mp3 spiller? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Tenker du på mp3-filer? Hvis det er tilfelle, hva mener du med mp3-spiller? CD-spiller med mulighet for å høre på mp3-spor? ..eller tenker du på å lagre musikksamlinga på en DVD-plate, og spille av med f.eks WinAmp eller WMP? I tilfelle funker dette på samme måte som hvis filene ligger på harddisken. Endret 2. mars 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 ja, mener cd spiller som spiller mp3 filer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Vel, da må du ha en cd-spiller som kan spille av en DVD-plate, først og fremst. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vel, da må du ha en cd-spiller som kan spille av en DVD-plate, først og fremst. Da snakker vi om en DVD-spiller, gjør vi ikke ? Eller finnes det Cd-spillere som leser DVD-plater og fortsatt kalles CD-spiller ? Bare et spørsmål fra min side Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Var liksom derfor jeg skrev det sånn, for jeg har hvertfall ikke hørt om CD-spillere som spiller av DVD-plater Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Var liksom derfor jeg skrev det sånn, for jeg har hvertfall ikke hørt om CD-spillere som spiller av DVD-plater Aahh...da er vi på samme planet ! Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kan dvd-spillere spille musikk fra dvd-er ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Man kan iallefall spille av CD-er med mp3-filer i en mp3-kompitabel DVD-spiller, og jeg _går ut fra_ at noen har funnet opp støtte for å spille av mp3-filer på DVD-plater også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå