Gå til innhold

6230 er i butikkene nå!

Anbefalte innlegg

Men, tror nok du tar alvorlig feil der, de som oftest får telefonene først er vel nettbutikkene tror jeg. Og siden de ikke har fått noen, så tror jeg vi må vente et par dager til.

min erfaring er helt motsatt. f.eks. da jeg kjøpte min t610 i begynnelsen av juni tok det lang før noen andre fikk den. generelt sett tror jeg det er de som er kompiser med mobilprodusentene som får de først og det er som regel ikke nettbutikkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan filme med 6230 ikke sant?

Betyr det at du kan se filmer også?

Hadde jo vært litt digg å hatt noen filmer på den til å brife med :yes:

Men så er det jo størrelsen på skjermen da, det er nok ikke mange som gidder å sitte å mye til en 128x128 skjerm ;) Men, men det er ingenting et forstørrelses glass ikke kan løse :p

Lenke til kommentar
Du kan filme med 6230 ikke sant?

Betyr det at du kan se filmer også?

Hadde jo vært litt digg å hatt noen filmer på den til å brife med :yes:

Men så er det jo størrelsen på skjermen da, det er nok ikke mange som gidder å sitte å mye til en 128x128 skjerm ;) Men, men det er ingenting et forstørrelses glass ikke kan løse :p

Man kan filme inntil 20 sek med 6230. Men jeg vet ikke om man kan se filmer på den.

Lenke til kommentar
De blir vel lagra i et eller annet nokiaformat. Så man kan jo ikke akkurat spille av DivX filmer på den. Men filmene man har tatt sjøl, eller fått fra en annen Nokia telefon via mms, skal man kunne se.

Ja det vil sannynligvis være 3gp filer da, så da burde det være fullt mulig å se hele filmer spessielt når den støtter 256mb kort da kan man jo se ringenes herre på den :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja det vil sannynligvis være 3gp filer da, så da burde det være fullt mulig å se hele filmer spessielt når den støtter 256mb kort da kan man jo se ringenes herre på den :thumbup:

Fins det programmer for å konvertere filmer til og fra 3gp filer?

Lenke til kommentar

Fins det programmer for å konvertere filmer til og fra 3gp filer?

Det finns! Bare gå inn på denne siden: http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html

Og dette programmet fungerer VELDIG bra! Bruker det selv og kvaliteten er utrolig bra!

Endret av dai_ca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...