godal Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Men, tror nok du tar alvorlig feil der, de som oftest får telefonene først er vel nettbutikkene tror jeg. Og siden de ikke har fått noen, så tror jeg vi må vente et par dager til. min erfaring er helt motsatt. f.eks. da jeg kjøpte min t610 i begynnelsen av juni tok det lang før noen andre fikk den. generelt sett tror jeg det er de som er kompiser med mobilprodusentene som får de først og det er som regel ikke nettbutikkene. Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 gleder meg så sinnsykt nå... var å tafsa på dummyen i går jeg og hehe. klarer snart ikke vente lenger, har vært å kjøpt meg MMC kort med 256mb allerede Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Leverandøren Dangaard sier uke 11 eller 12 på Nokia 6230... Ikke lenge igjen!!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ikke dårlig skjerm... Er jo den "standard" lille skjermen på 128x128 som nokia elsker å bruke... 65000 er bra d, men bedre oppløsning og større skjerm er helt klart å foretrekke Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 det duger helt fint da, skal du absolutt se på bildene du tar bør du jo overføre dem til pc uanz.. fint med bt da ikkesant Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hadde det ikke vært for batteriet som slukes av store skjermer, hadde jegvalgt en skjerm med større størrelse. Men kjøper nok 6230 tvert om den kommer snart, (og ikke da sendoen kommer). Lenke til kommentar
Bernu Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 den på galleriet er en dummy....... har snakket med dem som jobber der. de har ikke fått noen signaler på når den ekte kommer i salg.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du kan filme med 6230 ikke sant? Betyr det at du kan se filmer også? Hadde jo vært litt digg å hatt noen filmer på den til å brife med Men så er det jo størrelsen på skjermen da, det er nok ikke mange som gidder å sitte å mye til en 128x128 skjerm Men, men det er ingenting et forstørrelses glass ikke kan løse Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan filme med 6230 ikke sant?Betyr det at du kan se filmer også? Hadde jo vært litt digg å hatt noen filmer på den til å brife med Men så er det jo størrelsen på skjermen da, det er nok ikke mange som gidder å sitte å mye til en 128x128 skjerm Men, men det er ingenting et forstørrelses glass ikke kan løse Man kan filme inntil 20 sek med 6230. Men jeg vet ikke om man kan se filmer på den. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 De blir vel lagra i et eller annet nokiaformat. Så man kan jo ikke akkurat spille av DivX filmer på den. Men filmene man har tatt sjøl, eller fått fra en annen Nokia telefon via mms, skal man kunne se. Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det skal vel være 128x128 TFT med 65536 farger? Da burde den jo være bra... Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Leverandøren Dangaard sier uke 11 eller 12 på Nokia 6230... er det bekreftet eller? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 De blir vel lagra i et eller annet nokiaformat. Så man kan jo ikke akkurat spille av DivX filmer på den. Men filmene man har tatt sjøl, eller fått fra en annen Nokia telefon via mms, skal man kunne se. Ja det vil sannynligvis være 3gp filer da, så da burde det være fullt mulig å se hele filmer spessielt når den støtter 256mb kort da kan man jo se ringenes herre på den Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ja det vil sannynligvis være 3gp filer da, så da burde det være fullt mulig å se hele filmer spessielt når den støtter 256mb kort da kan man jo se ringenes herre på den Fins det programmer for å konvertere filmer til og fra 3gp filer? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Klart det er mulig å se filmer med den, siden du kan spille inn filmer, så må det jo også gå ann å se dem! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hmm.. 6230 bruker Series 40, mens 6600 bruker Series 60, hvilken praktisk betydning har dette? Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Ja det vil sannynligvis være 3gp filer da, så da burde det være fullt mulig å se hele filmer spessielt når den støtter 256mb kort da kan man jo se ringenes herre på den Fins det programmer for å konvertere filmer til og fra 3gp filer? Det finns! Bare gå inn på denne siden: http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html Og dette programmet fungerer VELDIG bra! Bruker det selv og kvaliteten er utrolig bra! Endret 5. mars 2004 av dai_ca Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det finns! Bare gå inn på denne siden: http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-63,00.html Fett! Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 TwinMOS MultiMedia Card 256MB MMC Card. Er dette et minnekort som man kan bruke i 6230? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå