Gå til innhold

6230 er i butikkene nå!


Anbefalte innlegg

Var på galeriet i Bergen i dag, og i telebutikken der, å hadde 6230!

Jeg så bare litt på den, men første inntrykket var veldig godt, skjermen var litt liten, men den sto godt i stil med resten av mobilen, så det gjør ikke så mye.

Jeg synes den var ganske stilig!

 

De hadde også 7600 flere plasser i Bergen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7600 har jeg også sett; men 6230? tviler litt der... Litt merkelig; siden de har ikke gitt den ut...
100% sikker på at det var 6230 (man kan jo bomme litt :laugh: ) og sikker på at d ikke var en dummY?? Så selv den første dummyen av den i januar engang...
ser "grei" ut; men skjermen er jo liten :thumbdown: (men så er den ikke stor heller da ...)

EDIT:
er den 4real så: ta en liten filmsnutt :p Endret av Remerser
Lenke til kommentar

en dummy er en plastikk (evt. metall) modell av en mobil... Har ofte også en stålklumt der batteriet er osv. for å simmulere vektforholdet på mobilen... Ofte ser du at d er en dummy pga. at den ikke virker og at skjermen ofte er et hologram... Dessuten står d ofte "dummy" på den og "made in china" på et stort klistemerke :w00t:

 

EDIT: brukes ikke bare som pr da... Telehuset fks. har ofte bare dummyer utstilt... Det gjør ikke noe som en slik blir stjelt; koster jo en god del mindre enn en ordntlig mobil :laugh:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Du som var på vei ut butikken, hvorfor stod du ikke å glante litt da? Må jo være litt nysjerrig!

 

Men, tror nok du tar alvorlig feil der, de som oftest får telefonene først er vel nettbutikkene tror jeg. Og siden de ikke har fått noen, så tror jeg vi må vente et par dager til.

Lenke til kommentar

Tviler litt på at det var en ekte n6230 du såg i butikken. Snakket akkurat med Hardwarebutikken og de hadde fått beskjed fra leverandøren om at telefonen ikke var ventet til landet før i Mai. Selv håper jeg dette ikke er tilfellet da jeg allerede har bestillt telefonen, men i og med de nylig har fått den informasjonen tviler jeg sterkt på at den kommer til landet med det aller første. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...