IDE Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Personlig mener jeg at det er PSdata, noen andre synspunkter ? Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Har hatt gode erfaringer med alle jeg har handlet med, Komplett, PCmax, Multicom og BuyDirect. Hos BuyDirect har jeg hatt en byttevare. Bestilte bl.a. ATI R8500, men fikk Club3D R8500... Det gikk 1mnd fra jeg sendte første mail til pengene var på konto, ikke så veldig gæli det. Nå gikk Western 80gigen jeg kjøpte hos de til h denne uken, så den må sendes inn igjen. Blir spennende å se hvor god service det blir der. Frykter det tar lang tid, men det gjenstår å se... Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Komplett: er bra, godt utvalg, ingen negative meninger fra min side der Multicom: Er bra, bestilte mitt Soltek SL75DRV2 Hovedkortderfra fordi eg fant det ingen andre plaaser, og så hadde eg ikkje tid til å leite Men eg tror det er ørlitegrann dyrere der enn andre plasser, men ellers er det bra. Microplex: Meget bra! Gode produkter, GOD kundeservice, alt i alt, en MEGET god butikk for overklokkeren! ANBEFALES PÅ DET STERKESTE! Eg var så heldig å få en liten godteri med i prisen og...hehe! Meget bra, UHYRE BRA! Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 alle som bestille fra microplex får et lite gotteri med :smile: Lenke til kommentar
GTS Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Vel vel...det er mange butikker som har billigere enkelt varer, men hvis du ført skal handle en go del deler, synes jeg at Komplett.no funker fett! Det at de selger DEMO varer er jog gennialt! Fikk (får) mitt Abit KG7 for kun 832 kr!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Aldri hatt problemer med noen av de jeg har handla med. Multicom, Komplett, Microplex, Ihandel, Itbutikken, Databutikken Multicom er eksepsjonelt gode i service - de svarte på mail på 10 minutter. Databutikken er biliige. Ihandel har gratis frakt på over 1500,- Microplex gir snop. Itbutikken har bra utvalg. Komplett har billige CD-er. Er jeg heldig? :smile: Lenke til kommentar
salomo Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Har brukt psweb,komplett og multicom har ikke hatt noen problemer med noen av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå