Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er litt trøtt nå, men 1557p har vel ikke dvd-brenner som standard? Er vel 1557s som har brenner? Og ikke brenner dvd-brennere så raskt enda heller...

Tror de fleste har null bruk for dvd-brenner egentlig jeg, at cd-brenner og usb-memorystick holder lenge.

 

Ellers er det kjekt å være student, og få gratis xp-versjon gjennom universitetet.

Lenke til kommentar

Var dessverre så uheldig at jeg fikk et minnekort som var defekt jeg, så jeg måtte sende maskinen i retur. Nå har de kjørt ørten tester på den, og byttet minnekort, og speilet harddisken min over på en annen harddisk som jeg egentlig bestilte, men de ikke hadde på lager da jeg kjøpte den...

 

Så bare den virker når jeg får den tilbake nå så er jeg kjempefornøyd, har ikke prøvd den så mange dager da, men den virket helt topp, helt til den da døde...

 

Godt fornøyd med servicen iallfall, og de nektet å sende den tilbake før de fant feilen. Det var ikke en standardfeil nemlig, så de sleit litt med å finne noen feil i det hele tatt. Men de trodde ikke jeg sendte den i retur for moroskyld, og nå håper jeg det blir bra.

Lenke til kommentar
Og ikke brenner dvd-brennere så raskt enda heller...

Tror de fleste har null bruk for dvd-brenner egentlig jeg, at cd-brenner og usb-memorystick holder lenge.

 

I very much disagree..

24x cd brenner = 3,60 mb/s

4x dvd brenner = 5,54 mb/s

 

og særlig bærbare pcer har begrenset lagringsplass så vil jeg si desto større grunn å kunne brenne ut filmer/spill/mp3.. og dvd+-r plater gir mer plass for pengene vs cd-r..

OG som du ser er også ytelsen mye bedre..

Lenke til kommentar
Mulig jeg er litt trøtt nå, men 1557p har vel ikke dvd-brenner som standard? Er vel 1557s som har brenner? Og ikke brenner dvd-brennere så raskt enda heller...

Tror de fleste har null bruk for dvd-brenner egentlig jeg, at cd-brenner og usb-memorystick holder lenge.

 

Ellers er det kjekt å være student, og få gratis xp-versjon gjennom universitetet.

Hvilket univeristet du går på? Får en andre prog gratis også?

Lenke til kommentar

NTNU. Litt forskjellig hva slags programmer de ulike fakultetene har, men da kan du bare spørre en student på et av de andre fakultetene. Masse ulike programmer gratis ja. Ikke office så vidt jeg har skjønt, og masse programmer som sikkert er gratis uansett... Står vel mer info om dette på hjemmesidene til universitetet, og til de enkelte fakultetene...

Lenke til kommentar

Vente til sommeren?

 

trur jeg har bestemt meg for å vente til sommeren nå med å kjøpe en bærbar tundra

tundra 1557p med dvd-brenner 128 mb på skjermkortet og 1024 ram er en ideell pc for meg.

Satser derfor på at kanskje jeg vil få en tundra med dette til prisen en tundra 1557p koster i dag...

 

noen som forresten vet om det holder med tundra 1557p med 64 mb på skjermkortet for å dra ett spill som half-life 2 ? eller må man ha 128?

Videre hvor mye bruk man har for 1024 ram istedenfor 512 når det gjelder spill? :cool:

Lenke til kommentar

noen som forresten vet om det holder med tundra 1557p med 64 mb på skjermkortet for å dra ett spill som half-life 2 ? eller må man ha 128?

Videre hvor mye bruk man har for 1024 ram istedenfor 512 når det gjelder spill? :cool:

Holder å holder.. kommer helt an på hva kravene dine er, du kan sikkert ikke kjøre i 1400x1050 med alt av grafikk på maks masse AA og lignende nei..

 

Ram vil utgjøre veldig lite på ytelsen, men med tanke på at F.eks XP tar så mye ram vil jeg tro 1024 er fint å ha om du skal ha nok ledig som spillene vil ha..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...