Tullballj Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Holder på å lære meg å brenne DVD er på den nye maskinen min, men det brenneprogrammet jeg har er elendig. Er det noen gode gratis dvd brenne program på nettet? Må også kunne konvertere fra vanlig format til DVD. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Flytter dette til software (programvare) delen av forumet, tror du får bedre treff der siden det er riktig kategori. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Holder på å lære meg å brenne DVD er på den nye maskinen min, men det brenneprogrammet jeg har er elendig. Er det noen gode gratis dvd brenne program på nettet? Må også kunne konvertere fra vanlig format til DVD. Nero er ihvertfall det beste brenneprogrammer syns jeg da.... bruker det til og brenne Cd'er og da blir det aldri feilbrenning. men åsen den er med DVD- vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 må jo betale for nero å brenne dvd Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Må også kunne konvertere fra vanlig format til DVD. TMPGEnc. Gratis. ...Men ville selv ha valg NeroVision Express med DVD lisens. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Ja, jeg har funnet ut det også. Har derfor bestilt meg en cd med alt på til 200.- inkl transport. Siste versjonene av Nero, altså Nero 6. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hva mener dere her? kan man brenne dvd'er direkte da? Hvis jeg skulle ta backup av en film feks? Jeg har vanlig nero og kan brenne ut vanlige filer å lignende på dvd uten å betale noe, men kan noen spesifisere hva dere mente med denne dvd-lisensen her? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kjøpte NeroVision i forrige uke, men har litt problemer. På det ene prosjektet så går det 10 minutter og så slår den seg bare av, forsvinner. Dette skjer på 2 forskjellige maskiner. På et annet prosjekt fikk jeg 20min video der det skulle være 62min. Er i kontakt med Nero support, men syntes ikke dette ser så lovende ut. Har også Pinnacle Studio 8, syntes den er noe bedre enn Nero på selve editeringen. Men når man skal lage DVD så strør den rundt seg med midlertidige filer, trenger 20GB ledig plass for å lage en DVD. Og så har jeg noen prosjekter hvor lyd og bilde ble skikkelig ute av sync. Har ikke kikket mye på TMPGENc, men den kan vel ikke lage menyer? Hvis man bare skal brenne en film så trenger man kanskje ikke menyer, men når man lager f.eks en konsertvideo så er det greitt med meny og kapitler så man kan finne fram til låtene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå