Fjelldal83 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg fikk RAM til pc'en min idag. Alt var vel helt til jeg skulle slå på maskina. Der sto det på OLED skjermen(Som ligger på hovedkortet) : C1. Jeg bladde opp i manualen og der sto det at det var minnefeil. RAM'en heter : Corsair TWINX1024R-3200C2 (2x512) Det som er så rart er at jeg får bare bruke en brikke. Hvis jeg tar begge i vil ikke pc'n slå seg på. Har testet begge brikkene og de fungerer som bare det. Virker som om de er allergiske mot hverandre =\ Hva er galt ? Takk på forhånd -Christoffer- Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Har du prøvd å sette minnebrikkene i slott 1 og 3? Er det registert minne du har kjøpt, Corsair TWINX1024R-3200C2 ? Athlon 64 støtter ikke registert minne såvidt jeg vet... Endret 2. mars 2004 av snorreh Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Oi! Den er visst reg ja... Urk... får bytte brikken.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå