oleredv Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei Eg treng rett og slett ei adresse eller namnet til et spesielt plug-in til Winamp. Dette plug-in'et legg inn en passelig pause mellom kvar song, veldig greit ved innspeling av minidisk på analog måte... Hadde et sånt tidligare men det forsvant i forbindelse med formatering, og no finn eg det ikkje igjen..:sad: Så dersom noken der ute kjenner til noke sånt hadde eg blitt glad...:smile: Ole Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 http://winamp.com/plugins/detail.jhtml;$se...mponentId=17862 Her er en link til et slikt prog Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 jeg spillte bare inn en 2 sek lydfil som jeg la inn på playslisten mellom alle sangen, fungerer fint for meg! Tungvint kanskje, men det funker ) Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Trudde det gikk ann å gå i instillingene i Winamp og velge 2 sec pause mellom sangene!! (er ikke helt sikker, men syns å huske jeg har sett d) Kjelli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå