smurfine Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 bruker koden list-style-image: url(../dike/Bilder/cross.gif); Vil gjerne ha større mellrom mellom ikonet og teksten. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det er ikke mulig å angi det du ønsker, noe som er et problem siden de ulike nettleserne tolker list-style-image forskjellig. Jeg anbefaler deg å heller bruke background-image til å sette inn et punkt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Du kan jo alltids gi bildet litt ekstra inline margin-left Men den beste løsningen er å droppe list-style-image helt, og heller sette bildet som venstrejustert bakgrunnsbilde på li li { list-style-type: none; background: url(../dike/Bilder/cross.gif) scroll no-repeat left; padding-left: 15px; } marginen må du justere til den blir bra nok da edit; Sat var først, men jeg var best Endret 2. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 enden: Uansett hvordan du vender på det, vil avstanden mellom teksten og bildet bli annerledes i Opera enn i Mozilla og IE. Prøvde masse da jeg lagde mitt forrige, upubliserte design. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 enden: Uansett hvordan du vender på det, vil avstanden mellom teksten og bildet bli annerledes i Opera enn i Mozilla og IE. Prøvde masse da jeg lagde mitt forrige, upubliserte design. vet... Sliter med det på siden min. Men da får den bare være litt for lang i opera/moz, og litt for kort i IE Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Pixy's brilliant rollovers er forresten greit å bruke om bildet endres på :hover. Endret 2. mars 2004 av satyrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå