Tho®¿ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei det jeg lurer på er om denne prosessoren kan klokkes mye?? og hva slags type er det, det som står er socket 462 Finner ikke no info om det på komplett elller microplex... så hva "refererer" den til?? Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det er vel en amd, skulle jeg tro... ikke helt sikker på om det var dette du lurte på da men.. hvor mye den kan klokkes vet jeg ikke, da jeg ikke har erfaring med denne socket'en... Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 hmm fant ut at det var en AMD Athlon XP2000+ Er det en socket A prosessor??? Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hmm fant ut at det var en AMD Athlon XP2000+ Er det en socket A prosessor??? Tror det er socket A ja, fant litt på google, og i følge denne siden, så er det en socket A cpu... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Mayhem: Hvis du ikke er sikker trenger du heller ikke svare? I alle fall: Socket 462 = Socket A... Det vil si at det er en AMD-prosessir... Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei det jeg lurer på er om denne prosessoren kan klokkes mye?? og hva slags type er det, det som står er socket 462 Finner ikke no info om det på komplett elller microplex... så hva "refererer" den til?? Socket 462 Er socket A. Altså For AMD Duron, Athlon og Athlon Xp prossesorer. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei det jeg lurer på er om denne prosessoren kan klokkes mye?? og hva slags type er det, det som står er socket 462 Finner ikke no info om det på komplett elller microplex... så hva "refererer" den til?? Socket 462 Er socket A. Altså For AMD Duron, Athlon og Athlon Xp prossesorer. + Athlon MP Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Mayhem: Hvis du ikke er sikker trenger du heller ikke svare? Unnskyld, prøvde bare og hjelpe...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå