nasse222 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hey! Jeg har 3 hard, og disse står som c:,e: og f:, mens cd-romen er g: og brenner er d: . Jeg vil ha: c=hard d=hard e=hard f=cdrom g:brenner ....Hvordan fixer jeg dette? Håper noen gidd ta seg tid til å skrive hvordan jeg gjør dette. Takker. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hvis du kjører winXP:Kontrollpanel>Administrative verktøy>Datamaskinbehandling>Lagringsplass>diskbehandling>Høyreklikk på enheten du vil endre,og velg endre stasjonsbokstav Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Kjører Win2000.. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 eeehhhh......kjipt da!.Partition Magic? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg fulgte det du skrev, og det gikk bra! Tusen takk! Nå er alt ok :smile:)))))))** Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Kunne også kjørt 'Computer Management' Ligger ikke på startmenyen, finner det under WINNTsystem32 Filen heter: compmgmt.msc Det er helt genialt, fixer alltid diskbokstavene etter ny install, ser liksom litt bedre ut... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå