n0nick Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har prøvd å koble til ekstern harddisk til bærbar av type ECS G551, men med en gang jeg plugger inn USB kabelen for jeg beskjed om at masselagringsenheten på maskinen er koblet til et tregere hastighet eller no! Når jeg går på Kontrollpanel - > System -> Enhetsbehandling -> USB står det at jeg har Intel 82801DB/DBM USB Controller! Har prøvd å laste ned noen drivere fra Intel sin side, men det hjalp ingeting! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 du MÅ ha Windows XP Service Pack 1 for å kunne bruke USB2.0 desverre...:\ Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har samme maskin og jeg la nettopp inn drivere her Funker fint her Lenke til kommentar
n0nick Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 du MÅ ha Windows XP Service Pack 1 for å kunne bruke USB2.0 desverre...:\ Jeg har SP1 innstaler! Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 hei du, du må slette usb porten din i device manager so starte windows på nytt. visst du har sp1 insallert so vil den automatisk velge usb 2.0 drivarane. ok elle ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå