Lystig Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Veldig fint, ingen feil på siden i Galeon 1.3.9 5 av 6 fnisende Tux'er Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Veldig fint, ingen feil på siden i Galeon 1.3.9 5 av 6 fnisende Tux'er 4 av 5 faktisk No skal alt funke skikkelig trur eg. Får vel begynne så smått på headeren også etter kvert... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Den er kul den siden der! har kanskje blitt spurt om før, men skal den bytte ut nåværende absentvoid? Igjen: Konge! Teh green is so soothing for my eyes! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) siden du legger frem nå, vil det bli en side i tillegg til AbsentVoid eller skal den erstatte den AbsentVoid som er oppe å går nå. om det er tilfellet så synes jeg at den grå/oransje ser mest avansert ut. den er kanskje litt plain i forhold. bare noen tanker EDIT: Jibril kom meg i forkjøpet Endret 2. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Den er kul den siden der! har kanskje blitt spurt om før, men skal den bytte ut nåværende absentvoid? Igjen: Konge! Teh green is so soothing for my eyes! Det lurer jeg også på. IMO er det nåværende penere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Neida, tviler på at eg vil skifte ut noværande absentvoid.com, men det er no morro å mekke designs fordet vel? Kanskje lager eg en template ut av den? who knows.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Neida, tviler på at eg vil skifte ut noværande absentvoid.com, men det er no morro å mekke designs fordet vel? Kanskje lager eg en template ut av den? who knows.. Ble litt redd der for a moment... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Men er desverre litt problemer med noverande absentvoid.com. Den funker ikkje skikkelig når en må til å scrolle, da blir den f00xed.. satyrium skulle fikse det sa han, mot at eg fant et program til han, men han er treig *hint hint* Når DET er gjort, skal eg lage ny portefølje med litt meir detaljer på kver ting og litt sånn.. dekalibrator: seff får du credits på framsida Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ser pen ut den der, liker fargebruken! Veldig original er den ikke, men absolutt et vellykket prosjekt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) klar over at layouten ikkje er spesielt orginal, men så er det begynt å gå tomt for oppsett ... Alt er liksom oppbrukt, så da må eg berre velge det eg liker best der og da edit: NY HEADER! Endret 2. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ny link: http://absentvoid.com/absentvoid2/ det blei bedre med ny header Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Hvis jeg ser vekk i fra at jeg er drittlei av teh standardoppsett (selv om jeg kjører det selv da ), så får du en 4'er Endret 2. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hmm... bedre med ny header ja! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) _Soleklar_ forbedring! (likte ikke helt de prikkene på siden av hovedsiden, though...) EDIT: 2,1k innlegg!! Endret 2. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Der så header bedre ut ja, stod mer i stil nå som du fjernet strekkoden Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Pent, Arvis! En kraftig god 4'er herifra! Slo bare ikke helt ann hos meg. Nå skal jeg mekke karakterskala jeg også! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 edit: NY HEADER! Ikke store forskjellen egentlig, men iallefall så hjalp det. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ble penere uten strekkoden ja... Stilfull side syns nå jeg. Litt antikkgrunge look over den (hva i all verden er det for noe? ) Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 siden er topp den, bortsett fra at jeg ikke likte grønnfargen.. =) stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå