Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 http://absentvoid.com/absentvoid2/ <== Jepp, da er det berre å kommentere så hardt som mulig Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Digg Men det hadde kansje sett litt bedere ut vis du satt absentVOID.com litt høyere. et lite mellomrom liksom. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 - De to trekandene/V-ene i headeren skilte seg litt ut. Passet liksom ikke helt med resten. Ellers var headeren helt grei. - Snasen meny. Likte mouseover'en - Litt lite kontrast på bakgrunn/tekst. Litt mørkere tekst hadde gjort seg. Blir en smule slitsom å lese i lengden. Karakter: 4 av 6 Jam's Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Meget bra ompa, meget bra! - Fonten i footeren er kanskje littegranne for stor, det blir littegranne for lite luft oppe og nede der (men bare pittelitt altså) - Litt for lite luft for teksten i hovedvinduet fra sidene. Ellers tipptopp! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Mørkare tekst: *done* Font i footer: *done* Luft på sidene: *done* Skal arbeide meir med header, er ikkje heilt fornøyd med den sjøl... Må finne en kul måte å bruke logoen på Så må eg seff nevne at den validerer HTML 4.01 strict og CSS Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 skyt meg, kanskje varemerket ditt.. men fonten blir kjedelig.. *vente på 173T * Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 skyt meg, kanskje varemerket ditt.. men fonten blir kjedelig.. *vente på 173T * Mulig du ikkje likte den, men /me liker den og vil behodle den. Uansett bra du minnte meg på, visste det var noke galt med den - har brukt feil font *fixed* Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Very good Men det er noe feil på det visuelle. - Mozilla får blå streker på header link og meny linker. - IE5.x er ikke siden midtstilt. - Og IE har også litt ekstra space under menyknappene og footer? (så likt ut her overalt, men virket ikke riktig, kanskje feil height verdi?). Prøv å sette font-size: 0; på menyknappene og kanskje footer. Elementer som er block med høyde, bredde og bakgrunnsbilde og som ikke har noe innhold/innhold som er display: none; kan bli litt rart i IE. Oppførselen kan være ekstra space som ikke skal være der. font-size: 0; pleier å fungere for meg i IE (dumme IE). Mulig "AV" logoen kanskje ikke matchet så godt på dette designet som den forrige. Kanskje det er det som er til venstre (strekkoden?) for "AV" som kræsja litt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg syns det ble sweet.. Du kan velge selv, men min etter min mening hadde du fått en rød terning i posten.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Very good Men det er noe feil på det visuelle. - Mozilla får blå streker på header link og meny linker. - IE5.x er ikke siden midtstilt. - Og IE har også litt ekstra space under menyknappene og footer? (så likt ut her overalt, men virket ikke riktig, kanskje feil height verdi?). Prøv å sette font-size: 0; på menyknappene og kanskje footer. Elementer som er block med høyde, bredde og bakgrunnsbilde og som ikke har noe innhold/innhold som er display: none; kan bli litt rart i IE. Oppførselen kan være ekstra space som ikke skal være der. font-size: 0; pleier å fungere for meg i IE (dumme IE). Mulig "AV" logoen kanskje ikke matchet så godt på dette designet som den forrige. Kanskje det er det som er til venstre (strekkoden?) for "AV" som kræsja litt? Bedre no? Hmm, åssn kan eg midtstille den i IE 5.0 dah *tenke* Headeren, som sagt, skal eg lage ny.. Fullstendig klar over at logoen kræsja litt, men må finne en fænsi måte å implementere den på Marvil: 2'eren hadde tøffast farge Endret 2. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Marvil: 2'eren hadde tøffast farge Hehe. 2er hadde du aldri fått for det der vertfall.. Syns 3ern, evt 4ern var litt fin, men så liker jeg blå da.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kreativitet i utformelsen av siden: 1/6 Farvevalg: 5/6 Banner: 3/6 Oversikt: 6/6 Overall: 4/6 Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Footeren ble borte nå i IE/Moz og delvis borte i Opera. Menyknappene ser egentlig best ut i Opera. IE har fortsatt litt space i bunnen. Og det er fortsatt blå farge på menyknappene, men blåfargen ble borte i header nå For å sentrere i IE5.x, må du ha text-align: center; i body, men da må du passe på å ha text-align: left; i de elementene som er inni body. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 likte veldig godt, ikke en std farge, though vanlig oppsett. i Opera får jeg ikke opp hele footeren..ca halvparten mangler.. siden virker ganske kompakt og det kan bli mye info på en gang om du ikke lager en bra system for å sette inn bilder. det er jo tross alt ganske stort tekstområde.. vil gi siden en 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 btw. kom over css filen.. veldig oversiktlig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Der skal all blåfarge vere borte, og mellomrom i menyen også, trur eg. Footeren er også tilbake. Er den senterert i IE5.x no? Skal arbeide meir med header, som sagt, ikkje kommenter den meir Må få ferdig en anna header først Smidt: ang. tekstområdet der du sa det var litt "proppa fullt"; det er kun lorem ipsum. Når sida får innhold skal det bli litt skikkelig struktur på det, serru Endret 2. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Midtstilt i IE5x nå Prøv og legg til background-position: bottom; eller noe på #footer, virker som opera sliter litt der enda Oppstod par nye problemer i IE5.x og, orker ikke forklare, tar par screenshots istedet IE5.5 og 5.01 hadde samme problem på høyre side: IE5.x IE5.01 så ble bunnen strekket til bunnen av skjermen: IE5.01 Endret 2. mars 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 funker det NO da? Footeren er iallefall fin her hos meg, opera 7.10 elns.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Kræsja totalt nå, kjører 7.23 her. Bredden ble for stor? Merkelig nok ser det ikke så ille ut i IE5x hehe, uff. opera/moz/ie6 ie5.x Endret 2. mars 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Tar det positive først: Nydelige farger, og skiller seg ut fra mengden. Bra Larve! Fin mouseover, som verken tar for mye oppmerksomhet, eller er for anonym. Passer veldig godt til siden. Vell, den var i grunn en fryd for øyet! Så til det negative: Som Fulu skrev, høyresiden har fått en skrens og havnet i grøfta. De strekene til venstre i headeren likte jeg ikke så veldig, ser ut som strekkoden på matvarer eller noe. Blir litt lange setninger, i hvert fall hvis innholdsdelen skal fylles slik som Donaldteksten gjør nå. (Ja, jeg kaller det Donaldtekst, for jeg husker aldri hva det egentlig heter) Det blir fem friske ildere fra meg og, når du har fikset høyresiden vel og merke. Endret 2. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 funker det NO da? Footeren er iallefall fin her hos meg, opera 7.10 elns.. jess hele foten er fremme hos meg og.. (Opera 7.23) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå