Cs-mannen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Kan dere svare meg på dette? (hvis det går ann da) Ved hjelp av IP (sorry, dere må sikkert ha trodd at jeg er en ordentlig noob... (kanskje jeg er det..... Endret 3. mars 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja du trykker på Servers-->Internet-->Change filters(nederst til venstre) Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) jeg mente ettter IP Endret 3. mars 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Så lenge du tydeligvis måtte ha det inn med teskje Servers-->Internet-->Change filters--> Latency-->*trykkepå*-->ønsket max ping Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Tror han mener hvordan du connecter en server ved hjelp av en IP? I vert fall, når du har startet Steam, trykker du bare på "|" knappen som er til venstre for 1. Da kommer en consoll sprettende opp i lysets hastighet, også skriver du bare: connect "Din Ip addresse". feks. connect 123.123.123.123. Det som er bra med steam er at du egentli slipper å taste inn alt, hvis du er über 1337, så kopierer du bare ip'en du fikk og limer den inn etter connect. connect "Ctrl + V" Håper det var det du mente...hvis ikke dreit jeg meg ut, takk Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 det var det jeg mente Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Vis serveren har passord skriver du: password torskerogn connect ip Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 D glemmte jeg...men helt riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå