BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Savn... Noen tips om kommende titler eller som allerde er ute? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 World War II/III Et til men jeg husker ikke hva det heter Hidden & Dangerous 2, men det er FPS. Er jo strategi Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det kommer ett spill som heter "Desert Rats vs Afrika Korps" eller noe. Jeg prøvde demoen, og må si jeg ble imponert. Gamer.no har en liten sniktitt på det spillet. Virker meget lovende. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Call of duty Strategi? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det kommer ett spill som heter "Desert Rats vs Afrika Korps" eller noe. Jeg prøvde demoen, og må si jeg ble imponert. Gamer.no har en liten sniktitt på det spillet. Virker meget lovende. Det så gøyalt ut, må testes... Er det realisme i det? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Så langt jeg kan bedømme, så virket det meget realistisk. Tror dette kommer til å bli en slager blant de som liker strategi. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har nevnt dette spillet mange ganger før, men nevner det igjen: Silent Storm. Mere på Gamers sider... http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=4649 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Løp å kjøp Blitzkreig. STORT rts med sinnsyk isometrisk 3d grafikk, og best av alt: Spillet er laget med tanke på realisme. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Løp å kjøp Blitzkreig. STORT rts med sinnsyk isometrisk 3d grafikk, og best av alt: Spillet er laget med tanke på realisme. Second. Lenke til kommentar
KnightJoker Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 comandos 3 er veldig bra strategispill Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 comandos 3 er veldig bra strategispill Blir _veldig_ fort lei det, men det er ganske bra mens man holder på.. Men ikke noe og bruke penger på IMO Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Desert rats vs Africa Korps eller Africa Korps vs Desert rats fikk en score på 87 i PCGW så det er vel et bra spill. Det så fett ut iallefall, skal vel installere demoen snart. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Soldiers: Heroes of World War II Codename Panzers Wartime Command/Battlefield Command Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 comandos 3 er veldig bra strategispill Blir _veldig_ fort lei det, men det er ganske bra mens man holder på.. Men ikke noe og bruke penger på IMO En blir ikkje lei commandoes...en blir GAAAAAAAAAAAAL... Ingen spel eg veit om blir vanskelige (les: umulige) så fort... Så da sitter en der i 3 daga på samme brettet, kanskje klart å tatt ut en stakkars tysker, lurer på om du skal varme opp litt hockeypulver, og injisere sprøyta i øyret.....joda..been there, done that (nesten)...men det var 2'ern ikkje 3'ern Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Combat Mission -serien, om du vill ha realism. Blitzkrieg och Silent Storm är kul, men orealistiska. /Olle Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Combat Mission -serien, om du vill ha realism. Blitzkrieg och Silent Storm är kul, men orealistiska. /Olle Åssen kan du prestere å si at Blitskreig er urealistisk? Det er jo like langt bak må som da jeg tok mit første frispark! Nå er ikke jeg ekspert på svensk\nynorsk men jeg antar at "orealistiska" betyr urealistisk Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg leste et eller annet sted at det kommer en tilleggsversjon til Blitzkrieg (tror det var det), under navnet Stalingrad. Dette skal inneholde flere historiske tilfeller som dukker opp i spillet. For ikke å snakke om Battlefield Command. Her gleder jeg meg som en unge. Les mer om vidunderet vi har i vente her: http://www.games.no/showarticle.php?Xsection=4&XarticleID=12 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg leste et eller annet sted at det kommer en tilleggsversjon til Blitzkrieg (tror det var det), under navnet Stalingrad. Dette skal inneholde flere historiske tilfeller som dukker opp i spillet. For ikke å snakke om Battlefield Command. Her gleder jeg meg som en unge. Les mer om vidunderet vi har i vente her: http://www.games.no/showarticle.php?Xsection=4&XarticleID=12 Kommer 2 tillegspakker i år. Blitzkreig 2 kommer neste år Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Combat Mission -serien, om du vill ha realism. Blitzkrieg och Silent Storm är kul, men orealistiska. /Olle Hvordan kan du mene at Blitzkrieg er urealistisk Det er jo utrolig gøy og realistisk. Du har arbeidere i lastebiler, som må løpe rundt og fylle opp med skudd til gæverne/kanonene Du kan grave små vollgraver som du kan legge soldatene i, sette opp ståltråd for å stoppe folk, og tanks stoppere. Gi meg en god grunn til at dette er urealistisk. Close combat 5: invasion normandy. Gammelt men veldig gøy spill. Combat mission derimot var veldig skuffende synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå