Eplenektar1 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 BAre lurer på om det er mulig å flytte lyden fra TV høytallerene over til anlegget? vet at det er mulig ved hjelp av en ny vhs/dvd, men den jeg har er litt for gammel. Lenke til kommentar
moho Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 I Butikken (Elkjøp feks) får du kjøpt Scart ut, Lyd (Phono rød og hvit) inn. Dette funker bra, du har vel kanskje et sted å dytte inn de kablene på bak der! Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 eh.. alle TV'er har da vel høretelefon-uttak! Blir kanskje ikke godt nok ? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 høretelefoner --> tenkte liksom litt mer på at jeg har et sorround-annlegg. Og scart ut, rød, hvit inn? har dvi + vanlig skjerminngang + en rund svart greie på kortet.. Lenke til kommentar
moho Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Jeg kjørte slikt på mitt Creative 2.1 anlegg, funka der hvertfall! Men styr unna hodetelefon utgangen.. Endret 2. mars 2004 av moho Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg kjørte slikt på mitt Creative 2.1 anlegg, funka der hvertfall! Men styr unna hodetelefon utgangen.. hvorfor det? er da stereosignal det...om jeg ikke tar helt feil, får du ikke noe annet enn det fra tven uansett (mtp signalene du mottar, samt utgangangene på de fleste tv'er) ...med mindre du har digitale greier, vet ikke om det er mulighet for noe annet der. dessuten kobler du det rett inn på forsiden av kontrollboksen på z-680, enklet og greit. bruk DP logic 2.... gir helt greit resultat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå