Uin Viel Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hva vil det si å CHMODe Hvordan gjør man det, jeg skal legge til en counter på siden min og leser i readme en at jeg må gjøre dette: timer.log, ips.log og visits.log må CHMODes til fortrinnsvis 707 for at scriptet skal kunne få lagret informasjon i dem. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 gå inn på siden din med ønsket ftp program høyre klikk på en og en fil da vil det komme opp en meny, der vil det mest sansynlig stå CHMOD da er det bare å venstre trykke så forstår du nok Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 chmod er å sette rettighet på en fil/folder Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg bruker cute ftp, og der kan jeg høyre klikkep på "disse filene" og velge CHMOD. du må antageligvis sette på overskrivning på disse filene under CHMOD menyen. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 bilder fra FlashFXP: høyreklikke: selve menyen: Link med forklaring: LINK merk: dette er for unix som de fleste webservere er. på windows servere er det værre å gjøre dette selv Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Fikk det med meg nå Takk for alle svar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 bare hyggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå