Caliber Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei, lurte på hvordan jeg legger inn endringer i denne slik at jeg slipper å skrive f.eks "fps_max 100" hver gang jeg skal spille? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Skriv det i config-fila og merk av "skrivebeskytt" på fila etterpå. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Skriv det i config-fila og merk av "skrivebeskytt" på fila etterpå. Er nok ganske sikker på at du må fjerne skrivebeskyttlesen før du kan skrive til cfg fila.... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Skriv det i config-fila og merk av "skrivebeskytt" på fila etterpå. Er nok ganske sikker på at du må fjerne skrivebeskyttlesen før du kan skrive til cfg fila.... Merk at han skriver "Skriverbeskytt fila etterpå". Skrive det som skal skrives i Config, og så skriverbeskytt den. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Fant en løsning: 1) Kopier config.cfg 2)Visk ut alt i den og skriv commandoene du vil bruke der Da slipper du å røre config.cfg Mvh, Haakon Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og hva er vitsen med å ikke røre config.cfg? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Og hva er vitsen med å ikke røre config.cfg? Har aldri sagt det er noe BEDRE løsning, bare konstaterte at det også kunne gjøres på andre måter. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Neida, var ikke meninga å være spydig eller noe Det er veldig kjekt at du kan gjøre som du beskriver, for da kan du f.eks. ha buy scriptet i en egen fil, så slipper å rote med hele configen for å fikse i det. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Neida, var ikke meninga å være spydig eller noe Det er veldig kjekt at du kan gjøre som du beskriver, for da kan du f.eks. ha buy scriptet i en egen fil, så slipper å rote med hele configen for å fikse i det. Non taken, men koselig du unnskylder deg allikevel! Offtopic: Noen som spiller DoD rundt her, eller går det bare i cs...? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Lag en ny fil, kall den noe annet enn config.cfg slik som f.eks scripts.cfg, stapp så alle kommandoene inn der. Ingame skriver du i console: "exec scripts.cfg" så blir den loadet. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 lag en fil som heter userconfig.cfg Den exec'es automatisk hver gang du starter et spill, iallfall cs Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 På 1.5 bruker jeg en fil kalt Autoexec.cfg, mens på 1.6 Userconfig.cfg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå