Gå til innhold

SMSXtender...

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen her som har testet SMSXtender programmet fra Simeda (www.simeda.com)

Med dette kan du selv velge avsender nummer eller avsender tekst, feks Julenissen og sende. Kan ha masse morro med det ja. :devil:

Sente en mld til en kollega i går som var fra Club Nokia hvor jeg skrev at han var vinner av en konkurranse og hadde vunnet en Nokia 6600. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er kongefett! Uansett, kan man ikke bare innstallere demoen flere ganger? Istedenfor å kjøpe programmet. Det må da ligge en eller annen fil som man kan slette, og vips, så kan demoen innstalleres på nytt...

Nei, det går ikke her pga at du må ha brukernavn og passord. Og det får du fra Simeda. Og siden en sender SMS igjennom serveren til Simeda går det ikke å cracke dette programmet.

Og ja, det finnes også til P900. Faktisk så har de lansert dette til Series40 telefoner også. Ta en kikk på sidene deres...

Lenke til kommentar
Hva skjer når de svarer på mld da? Ser de da at det er meg? Hvis jeg sender en mld til dama og kødder og det står at det er fra en annen også svarer hu på den, ser hu da at det kom fra meg?

Nei det er ikke mulig å se at det er du som har sendt den. Jeg sendte en melding fra "Norsk Tipping" til en i går hvor det stod at han hadde vunnet 10.000kr. :D Ganske gøy :thumbup:

Men jeg finner fortsatt ikke versjonen til P900, jeg måtte bruke java versjonen og den er ganske begrenset i forhold :thumbdown: Noen som har direkt link?

Lenke til kommentar
Liker ikke prinsippet med at man må betale "pr melding": man får 10 på første kjøpet, og så kan man kjøpe 100 i slengen eller noe sånt.

Man skulle bare kjøpt produktet, og fått fri bruk deretter!

det hadde gjort det lettere å bare cracke programmet og spre det på internett..

med "abbonement" på programmet er jo dette umulig :)

Lenke til kommentar
Liker ikke prinsippet med at man må betale "pr melding": man får 10 på første kjøpet, og så kan man kjøpe 100 i slengen eller noe sånt.

Man skulle bare kjøpt produktet, og fått fri bruk deretter!

det hadde gjort det lettere å bare cracke programmet og spre det på internett..

med "abbonement" på programmet er jo dette umulig :)

Det er bare ett post string som sendes så visst du har betalt for credit så er det bare til å lage en php side som kan sende disse meldingen fra nettet.

Men siden du MÅ ha ett brukernavn og passord så er ingen måte å gå utenom betalingen siden dette gjøres fra en autcat server eller en database server med brukernavn, passord og credit. Ganske simpelt. Men ingen måte å gjøre det gratis på utenom å hacke seg inn i databasen og legge til kreditt på deg selv. Dette skulle nok seg gjøre visst dem hadde brukt en access database.. hehe ..

Lenke til kommentar
Hvis dere ser helt nederst på siden til SMSXtender, så ser dere forskjellige versoner som kan kjøpes. Series 60, P800/900 eller java.

Har sett det, men jeg lurte på om det var en UIQ trial versjon :dontgetit:

Sendte en mail til de i forgårs og spurte, men har ikke fått svar enda. :shrug: Skal komme med tilbakemelding når jeg har fått svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...