Timur Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Jeg har prøvd både på skolen og her og trykke der det står bli medlem, eller gå på medlemmer og deretter registrere ny konto, men hver gang så kommer det slik "finner ikke siden" , er det bare hos meg og på skolen dette skjer? Noen andre som ikke får det til heller? p.s! det var ikke jeg som skulle lage en konto, men en venn av meg. Edit: arg, Feilposting Endret 2. mars 2004 av Timur Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 heh, uhm, jeg tror dette er en tilbakemelding til forumet forumet så jeg flytter den for deg jeg Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Har du forsøkt med forskjellige Web-browsere? Edit: Er for eksempel gamer.no og de andre søstersidene på andre servere? Da kan du prøve og bli medlem i en av de. Endret 2. mars 2004 av Mikal Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 QUOTE (Mikal @ 02/03/2004 : 15:05) Har du forsøkt med forskjellige Web-browsere?Edit: Er for eksempel gamer.no og de andre søstersidene på andre servere? Da kan du prøve og bli medlem i en av de. ja der virket det, men nå har jeg iallfall sagt ifra om at det ikke virker og melde seg innpå windows.no med verken Mozilla, eller IE Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 vi er klar over at windows.no harker litt og jobber med saken, pass.hardware.no etc kan og brukes da det er den samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg