skjelsba Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 har en G5400 som jeg er stort sett veldig fornød med. MEN her om dagen skulle jeg prøve å koble meg opp på nettet med laptop'en via G5400'en og GPRS, det førte til en del timeout og til slutt at telefonen hang seg. Nå få jeg ikke kontakt i det hele tatt når jeg prøver å bruke IR-porten på telefonen. PC'en merker ikke at telefonen er der i det hele tatt. Har prøvd å koble en T310 til PC'en via IR, det var ikke noe problem. Har byttet sim, ingen forskjell Har gjenopprettet fabrikksoppsett, ingen forskjell. Selvfølgelig ligger den medfølgende datakabelen i igjen i norge og jeg befinner meg i københavn til slutten av juni. uansett så hadde det ikke hjulpet så mye, da jeg ikke har serieport på thinkpad'en. har prøvd å komme i kontakt med teleserivce her i køben for å få tatt en softwareupdate, men de nekter jo å svare på mail. Skikkelig frustrerende! Noen som vet om noen triks en kan prøve på telefonen for å få i gang ir-porten igjen? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du trenger en ir-driver viss du har win2000/xp, litt tungvint, men så fungerer det nok greitt.. http://www.stud.uni-hannover.de/~kiszka/Ir...k-1.2.1-eng.zip Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Er det bare jeg som har lagt merke til at det ser ut som IR'en er tapet på? (hvis det er likt som på g7100 da?) Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Du trenger en ir-driver viss du har win2000/xp, litt tungvint, men så fungerer det nok greitt.. Denne har jeg jo siden det fungerte før... Nå er ir-porten på telefonen bare helt død, har prøvd å koble til på flere maskiner,men ingenting skjer der heller. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg skal levere tilbake min telefon (5400). Det er så mye trøbbel med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå