AndersT2 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Kan noen nevne noen andre databutikker enn komplett/data kjeden og Amraam som man han hente utstyr i, så man slipper sending i posten. Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei, Du kan sjekke Pyton - Litt harry navn - men de har lager / butikk i Oslo. Du kan også handle via web - www.pyton.no Lykke til Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Digital Impuls i Møllergata er en bra butikk. Samme pris på nett og i butikk, dessuten har de mye kult krims krams Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 DigitalImuls ligger rett borti veien for Datakjeden i Møllergata. Muligvis litt dyrere, men de har prismatchet for meg på varer som føres av begge og de har mye mindre kø. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvis du søker litt så finner du et par store tråder med info om masse småbutiiker samt erfaringer med disse. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 DataSupply ligger i Marksveien 59 på Grünerløkka Framkomst kollektivt: Trikk til Brugata. (11 fra Stortorvet/Stortinget, 12 og 13 fra Jernbanetorget) Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 IT-butikk eller noe tror jeg det heter. Ligger oppe ved Munkegata. Har aldri vært der bare ser at den ligger der. De skal vist ha en hjemmeside www.itbutikk.no men kom ikke inn nå. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 DataSupply ligger i Marksveien 59 på Grünerløkka Framkomst kollektivt: Trikk til Brugata. (11 fra Stortorvet/Stortinget, 12 og 13 fra Jernbanetorget) Vil ikke anbefale noen å gå dit. De gangene jeg har vært der, har de gitt meg fullstendig feilaktige opplysninger som ett forsøk på å lure meg til å handle der. Ville ikke stolt på de for fem flate øre. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er noe som heter Telemark Computer i brugata. Veien som går ned ved den store trikke/bussholdeplassen i Storgata. Har kun vært der noen få ganger, men en av gangene fikk jeg noe stæsj gratis bare fordi han ikke gadd å slå inn summen på kortterminalen (!). Var ikke store summen, men slike ting husker man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå