RBW Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 TEST: Accent HT-200 Kanam Electronics er en produsent som nok de færreste har hørt om. Vi har tatt en titt på Accent HT-200, som er et kabinett som er spesielt beregnet for bruk som HTPC - "Home Theater PC". Les artikkelen her Lenke til kommentar
Royal Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Den så jo kjempe lekker ut..sikle sikle Bare synd den var så stiv i pris da. Men får vel klare meg med min Kiss dp508 i stua så lenge Fin test Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Når du får en MSI mega pc med hovedkort og PSU til ca 3000,- sier det seg selv at denne ikke kommer til å selge bra. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Når du får en MSI mega pc med hovedkort og PSU til ca 3000,- sier det seg selv at denne ikke kommer til å selge bra. Nå er jeg inhabil i denne saken, men ærlig talt... msi mega pc har ikke høy WAF i det hele tatt... Billig plastik-følelse. WAF= Wife Acceptance Factor DrE Lenke til kommentar
bleak Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 desuten er det jo en del som er villige til å betale ekstra for å få et fint og bra produkt... Det er jo faktisk noen som kjøper andre toppmodeler, man kan få en virkelig fin pc til prisen av et 9800 xt. og bare prisforskjellen mellom xt og pro er nok til en billig cpu og et ok hk. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det er et fint kabinett... passer bra sammen med en forsterker under tven, men den prise 2.5k er alt formye. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Fin test, synd det var en slik stiv pris da Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Prisen var altfor dyr ja, lekker htpc, men altfor dyr. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Første gang vi skrudde av toppdekslet ble vi stående å klø oss litt i hodet, hvordan i all verden skulle vi få alle komponentene våre inn i den lille boksen? liten boks? sysn det var altfor stor til å være under TV-en. og prisen var litt drøy ja. Kan kjøpe seg en litt utadert shuttel for de pengene. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Synes boksen var fin ja, minner om de store og kraftige forsterkere fra fkrs Krell oll.. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 For de som vil spare 500kr. ved å droppe VDF-displayet selges kabinettet også på www.vendur.no hvor de også har mye annet snacks til HTPC. :-) Skal heller ikke glemme Microplex, som selger kabinettet (med VDF) til 2395,-. Penger spart, er penger tjent eller noe i den duren! ;-) Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 WAF= Wife Acceptance Factor DrE Den var fin. WAF er viktig har jeg funnet ut. Min bråkete Aopem Hq08 hadde særdeles liten WAF. Trådløs Phillips 1100 har HØY WAF. Funker som bare det med blåtann keyboard og mus. V Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg sier bare: Selvgjort er velgjort! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg sier bare:Selvgjort er velgjort! Jeg tar deg på ordet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Och i testet glömmer de att nämna att fjärren är en av få (den enda?) som kan användas för att slå PÅ datorn. Utan att använda tricks som Ps/2 wake up grejer på moderkortet. Därför vill jag ha den! Anders Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 hvordan virker denne i praksis da? må man bruke mus og tastatur i tillegg, eller kan man orden alt med fjernkontrollen? Lenke til kommentar
crusade Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Alt av funksjoner kan i prinsippet programmeres inn på fjernkontrollen så det er ikkje et absolutt behov for mus eller tastatur. Fjernkontrollen er bare et hjelpemiddel som kan erstatte mus og tastatur om du setter det opp skikkelig., du kobler mus og tastatur til etter eget ønske og behov. Endret 9. mars 2004 av crusade Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hvor mye du kan bruke fjernkontrollen kommer ann på hvilket frontend GUI du bruker. Jo mere komplisert dette er, jo værre blir programmeringen av fjernkontrollen, og mindre brukervennlig blir det. Dersom du f.eks bruker myHTPC som frontend er det mye lettere å programmere fjernkontrollen. Da kan du i større grad benytte en slags "pad+enter", slik at du blar deg frem i menyer med piltaster og trykker enter på valgene. Skal du benytte deg av alle egenskapene til en htpc, så kommer du sjelden utenom et tastatur. Jeg selv har en pronto ru-950 som jeg prøver å programmere opp mot htpcen (ht200-s m/fjernkontroll-enheten). Jeg planlegger at denne skal styre alle funksjoner man trenger i løpet av f.eks en filmavspilling, med de innstillinger man kan komme til å trenge. Alt annet gjør jeg med et trådløst tastatur av typen "sejin" med trackball innebygd i tastaturet. Dette kan absolutt anbefales pga brukervennlighet. Desverre er det som med de fleste andre ir-basserte tastatur noe dårlig rekkevidde, slik at vist du legger deg pal i sofaen, med tastaturet under noen potetgullposer og en pose biler, så sliter du litt..... Det finnes jo selvfølgelig tastaturer som fungerer over rf. Disse er langt mere motsandsdyktige ovenfor hindringer, og har lengre rekkevidde. (gyration er et slikt dyrt merke som jeg har installert en del ganger) DrErling Endret 9. mars 2004 av DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå