kenneth_rasmussen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei! Min første post på forumet! Jeg og et par kompiser har satt opp trådløst nettverk mellom husene, og har satt opp en liten lokal webserver bare for å teste litt. Ønsker et "system" hvor alle kan legge inn meldinger på den (kanskje med mulighet bilder) på hovedsida uten at man må redigere selve hovedsida i f.eks. frontpage. Kanskje noe sånn man kan logge inn og legge til noe ved lokal maskin og Internet Explorer. Tror dere forstår jeg mener. Problemet er bare at jeg kan ingenting med HTML, PHP eller lignende, så jeg lurer på om det finnes noe sånn gratis system som kan lastes ned, tilpasses og brukes. Takker for alle svar! hilsen Kenneth Rasmussen Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du kan vel enten bruke en shoutbox eller et forum. Sjekk ut www.hotscripts.com. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har et news-script liggende her Veldig tilpasselig, enkelt, og oversiktlig Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 http://www.cutephp.com/ er meget bra Dette er forresten en feilpost Prøv PHP-forumet neste gang Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 det er jo ikkje en selfølge at han vil ha PHP!? viss du kjører windows vil du sikkert foretrekke ASP/ASP.Net.. eg drive å byge et program i ASP.. ikkje helt ferdig enda, men under utvikling Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 det er jo ikkje en selfølge at han vil ha PHP!? Problemet er bare at jeg kan ingenting med HTML, PHP eller lignende Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ?? viss han kjøre windows med IIS vil han sikkert foretrekke ASP, viss han kjøre Apache eller nåke lignande vil han sikkert foretrekke PHP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå