amundsf Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei! Jeg installerte Pinnacle Studio 8 for en uke eller to siden. Problemet er bare at så fort jeg går inn i programmet henger det seg. Altså PC'en henger seg ikke, men programmet gjør det. Har sjekket CD'en/ programmet på en annen PC, og det funker helt tipp topp der, så det er tydeligvis PC'en min det er noe feil med... Jeg kjører P4 1,7Ghz, 1024MB RAM, Gainward GeForce 3 128 MB, Western 80GB 8MB Cache disk, ett eller annet MSI hovedkort, TerraTec (600?)TV-kort og Win XP Pro. Jeg får ikke trykket på en knapp eller gjort noen ting før programmet henger seg. Noen som har peil på hva dette kan være? Det er vel ett eller annet program som det kræsjer med, men hvilket, og "hvorfor"? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har du prøvd å re-installere programmet? Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har akkurat hatt samme problemet, men nå opptaterte jeg den til 8,10 og nå funker det helt fint Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Har du prøvd å re-installere programmet? Et par ganger ja Jeg har akkurat hatt samme problemet, men nå opptaterte jeg den til 8,10 og nå funker det helt fint Hvor finner jeg denne 8,10 da? Gratis? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har du prøvd å re-installere programmet? Et par ganger ja Jeg har akkurat hatt samme problemet, men nå opptaterte jeg den til 8,10 og nå funker det helt fint Hvor finner jeg denne 8,10 da? Gratis? Du har jo lovlig versjon, og da følger det med serial key, så ja, det er gratis. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Har lovlig versjon ja. Men kan noen si meg hvor jeg finner denne? Jeg er sikkert blind på begge øya, men jeg finner den i alle fall ikke på hjemmesida til pinnacle. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp...me=&page_id=445 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg fant en oppdatering fra 8.10 til 8.12 og nå fungerer min helt fint Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg har installert 8.10.4 som den vel heter. Men problemet er der fortsatt. Hvor fant du den 8.12 oppdateringa da? Eventuelt noen andre tips? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 8.12 er en beta-versjon. Se under Beta Drivers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå