Akise Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Jeg har WaterChill og ett Asus 9600XT (som bråker litt for mye!) Problemet er at GPU- blokken er for stor til kjølefestene på kortet.. Må jeg kjøpe en ny kjøler til kortet for å få vann- avkjølt det.. og evt. hvilken? (så litt på AC ett eller annet på microplex) Synes det også er litt synd å bruke 400,- på kjøle-blokk når jeg skal ha nytt skjermkort snart. (etter HL2 og doom3) mvh. -spyder- Endret 2. mars 2004 av -spyder- Lenke til kommentar
Akise Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Det hadde vært kjekt å fått ett svar Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det hadde vært enklere om det var en CPU blokk vi snakket om, men med en GPU blokk er jeg redd det ikke er så mange løsninger. Hvis du er stø på hånden så kanskje du kan modifisere festeklips. mvh. Marti Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har WaterChill og ett Asus 9600XT (som bråker litt for mye!)Problemet er at GPU- blokken er for stor til kjølefestene på kortet.. Må jeg kjøpe en ny kjøler til kortet for å få vann- avkjølt det.. og evt. hvilken? (så litt på AC ett eller annet på microplex) Synes det også er litt synd å bruke 400,- på kjøle-blokk når jeg skal ha nytt skjermkort snart. (etter HL2 og doom3) mvh. -spyder- Du kan få låne coolance blokka mi og prøve den, kan sende den med Jostein på mandag, vis den passer og yter tilfredstillende, bytter vi. ok? Lenke til kommentar
Akise Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har WaterChill og ett Asus 9600XT (som bråker litt for mye!)Problemet er at GPU- blokken er for stor til kjølefestene på kortet.. Må jeg kjøpe en ny kjøler til kortet for å få vann- avkjølt det.. og evt. hvilken? (så litt på AC ett eller annet på microplex) Synes det også er litt synd å bruke 400,- på kjøle-blokk når jeg skal ha nytt skjermkort snart. (etter HL2 og doom3) mvh. -spyder- Du kan få låne coolance blokka mi og prøve den, kan sende den med Jostein på mandag, vis den passer og yter tilfredstillende, bytter vi. ok? Om bytte= lånebytte, så er det helt greit (som jeg skrev i forige inlegg skal jeg ha nytt skjermkort om en stund..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå