Nvidia_boy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Av og til når eg er på linkeparty, så blir CPUen så varm at det kommer artifacts i nesten alle spill eg har. Kan romtemperatur styre dette?Det er jo alltid litt varmt på linkeparty. CPUen går opp 10*celsius. Dette skjer ikkje hjemme. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 tror du heller ikke det er Skjermkortet som blir for varmt da? siden det er snakk om artifacts, se om det hjelper om du setter en vifte til å blåse inn mot skjermkortet. jeg hadde iallefall det problemet i sommer. [innlegg #200] Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Klart rumstemperaturen är avgörande! Ligger du nära gränsen vid normal rumstemperatur kommer du över den när det är varmt i rummet. /Olle Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 10grader er ikke mye når vi snakker om CPU da... Siden det kommer artifacts, så er det snakk om skjermkortet ja...Du må skaffe en liten vifte du kan sette over den... Da har du ikke no problemer med artifacts lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå