TH14 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hei er det noen som vet hvor jeg får tak i dette produktet nå om dagen? microplex hadde det før, men har droppet det. det blir jo anbefalt på det varmeste på waterchill forumet og jeg har lyst til å bruke noe jeg veit funker med en gang.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 det blir jo anbefalt på det varmeste på waterchill forumet... Du behøver ikke følge hva som blir anbefalt på ett forum så slavisk. Det har seg slik at alle forum har sine "spesialiteter" de anbefaler. Den stakkaren som stikker hodet fram og anbefaler noe annet blir lynsjet... Det jeg skal fram til er at du godt kan bruke noe annet- f-eks frostveske (som går igjen mye her) eller satse på mer finurlige saker som Zerex racing coolant som selges på Netconnection. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 det blir jo anbefalt på det varmeste på waterchill forumet... Du behøver ikke følge hva som blir anbefalt på ett forum så slavisk. Det har seg slik at alle forum har sine "spesialiteter" de anbefaler. Den stakkaren som stikker hodet fram og anbefaler noe annet blir lynsjet... Det jeg skal fram til er at du godt kan bruke noe annet- f-eks frostveske (som går igjen mye her) eller satse på mer finurlige saker som Zerex racing coolant som selges på Netconnection. Ser ut til at eneste rette svaret man kan gi på dette forumet er "FROSTVÆSKE" Men dette er ett genialt middel i vannkjølingen også. Det setter farge på vannet, og hindrer korrosjon og algevekst. Lenke til kommentar
Licker Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Åssen funker det å blande bluemotion og frostvæske? Vil Bluemotion tape noe av fargeintensiteten? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det finnes MANGE bra sett der ute. f.eks waterchill sine. eller Mist Tsunami Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Åssen funker det å blande bluemotion og frostvæske? Vil Bluemotion tape noe av fargeintensiteten? Bruker både bluemotion og frostvæske og det fungerer greit. Har ikkje prøvd bluemotion uten frostvæske, så eg har egentelig ikkje noko å sammenligne med. Det fungerer ivertfall greit så lenge du berre har UV katoder i kabinettet og ikkje andre fargar. Lenke til kommentar
TH14 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 takk for forslagene sålangt, men det er en ting til. redline waterwetter har visstnok den egenskapen at det øker kjøleevnen til vannet, har frostvæske det da? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Frostveske senker den totale kjølekapasiteten litte granne, men waterwetter fikk silikonslangene mine til å bli rosa Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 jeg bruker ac waterwetter av noe slag som inneholer bly og annet snax, og det minsker overflate spenningen på vannet og som fører til at det blir bedre kontakt med kobberet i blokkene. jeg vet ikke om det gir nevneverdig effekt, men det hindrer i allefall erusjon, koresjon og alle andre rare fenomen som kan hene hvis du ikke bruker noe som helst. men frostvæske er billig og det funker helt fint. brukt det selv. du må nesten bare velge selv. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har hørt at siden frostveske inneholder alkohol så tærer den på pakningene i vannkjølingen? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har hørt at siden frostveske inneholder alkohol så tærer den på pakningene i vannkjølingen? Frostveske inneholder Glykol, og skal ikke tære på pakninger - med mindre de er i begredelig kvalitet... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Glykol, toverdig alkohol sant? *brife med naturfagskunnskaper* Ok. Jeg spurte bare mannen som jobbet på digital impuls. Syntes det også var rart, siden så mange her bruker det og er helt fornøyde.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvis du skal bruke samme pakningene i 20-25år, så kansje de morkner. Men ellers tror jeg det skal gå bra gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå