EDB Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 filmer av Quentin Tarantino og matrix trilogien. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 The Rock Face off gode gamle filmer. atter en konge boondock saints Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er ikke så veldig god til å huske gamle filmer, så jeg får ta de nyeste beste. Last Samurai LoTR: Return of The King Matrix Go with the crowd.. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Helt klart forrest gump og Den engelske pasienten innen drama. Martrix og underworld innen sci-fi Gone in 60 s og 51st state innen action Lenke til kommentar
Izor Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Gir min stemme til American History X. må være enig der ja Men syntes også Schindler's List dritt bra film den beste jeg har sett Ice Age (morsom humor) Monster inc.(konge) 2fast2furyest(konge biler: ) den sjete sansen(i see dead people) Life of Brian Saving privet Ryan synes ikke 1. og siste LOTR var så gærn jeg : Endret 1. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 LOTR return Of the King i sperktum - førpremiere ! en opplevelse som sent vill glemmes ! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 kaster meg på The Sting, Redford og Newman i fri utfoldelse Shawshank Redemption The Exorcist, 3rn er ikke bortevekke heller... 2001 Space Odyssey...filmen gir et utrolig merkelig inntrykk Flåklypa Grand Prix Veiviseren uff, ble for mange Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Boondock Saints er en meget bra film... Gudfaren er jo ikke å forakte den heller... Men INGENTING slår Aladdin Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 - 12 Monkeys - Terminator - Total Recall - The Sixth Sense - The official Liverpool Fc History Lenke til kommentar
Navy Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 The ring, The exocist og LOTR filmene er de klart beste. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 noen som har sett wrong turn? Kongegrøsser!! Anbefales.. Anbefales..ikke. Litt sånn Texas chainsaw --> inavel og kjempekrefter. Alt som skjedde var enten meget åpenbart eller bare ubrukelig Lenke til kommentar
tbend Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Enemy at the gates Matrix 1 Lenke til kommentar
Bobby_Brown Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Gudfaren! Alt er perfekt i filmen: Filmingen, skriptet, musikken, skuespillerene (Al Pacino, Robert De Niro og Marlon Brando burde vel overbevise de fleste?) og ikke minst regisseringen! Se dem så snart som mulig! Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Herregud det blir så mange, greier ikke velge ut noen få eller bare en. But here it goes: - Alle LOTR filmene. - Shawshank Redemption - The Champ - Rocky filmene - The Rock - A Beautiful Mind - American History X - Die Hard filmene - Forrest Gump - Gladiator - Happy Gilmore - Rainman - Kids - Requem For A Dream (Ble kvalm når den var ferdig, var så ekte) - Boondock Saints og selvfølgelig, Transformers The Movie Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tidenes beste filmer ja. også er faktisk 51 state, black hawk down, 2fast 2furious og turtles på lista. hipp hurra. nei gi meg noe film med litt kvalitet da. Ser noen her har en liten smule av smak men dere andre burde faktisk ta ett lite dypdykk ned i filmhistorien. Kan godt anbefale ett par av mine favoritter:) Umberto D. , The Third Man, og som en annen her nevnte Brazil. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Seserr: Er ikke sikkert alle har lik filmsmak som du har vettu... kanskje noen som liker 2 fast 2 furious, black hawk down osv... Blir som å diskutere musikk... noen liker klassisk og andre liker death metal. Betyr jo ikke at det ene er bedre enn det andre. Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bondock saints Ja, tror denne er en av de beste synes jeg Tror 2ern av denne filmen kommer snart å *glede seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bondock saints Ja, tror denne er en av de beste synes jeg Tror 2ern av denne filmen kommer snart å *glede seg* Nope, sorry å måtte skuffe deg, men Troy Duffy er en lat j*vel og har ikke begynt på selve produksjonen enda. Han chiller'n i casaet han kjøpte for pengene 1'ern tjente og grubler på om han gidder å starte på ny. Helt sant. Lenke til kommentar
smallfish Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 En av de beste filmene jeg har sett er Shrek. Gleder meg utrolig til 2 som jeg har lest kommer snart. Ellers er det vel stort sett main-stream filmer som ligger på topp hos meg, har ikke sett så mange "smale" filmer. Må vel si at Gudfaren trilogien er noe av det beste som er lagd, også Star Wars episode 4-6 er helt utrolige. Av norske filmer så er mine favoritter Veiviseren og United, siste fordi det må være en av de få filmene fra Haugalandet, herlig film. Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ringenes Herre - Alle filmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå