Vagaprog Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 og national treasure var veldig bra...liker sånne filmer... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 shawshank redemption Eg syntes den filmen var kanonbra! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 León og Ichi The Killer. 5487150[/snapback] Ichi the Killer er kvalitet hele veien. Skikkelig kose film 5487181[/snapback] León kan vel også definéres som en kosefilm, tør jeg påstå. 5488851[/snapback] Den er ikke like "koselig" som Ichi the Killer. Men for å være litt on-topic må jeg si at min favoritt film gjennom tidende er og blir Shawshank Redemption. Elsker rett å slett den filmen, og blir aldri lei av å se den. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 León er verdt å se ene og alene for Natalie Portman som 13-åring sin fremføring av 'Like A Virgin'! Lenke til kommentar
snjosokk Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 det er himla mange filmar som er knallgode, men mine favorittar er: Godfather I-III - Knallgode filmar, Al Pacino storspelar i alle filmane, Robert De Niro gjer det knallbra som Vito i ung alder. Ikkje minst Marlon Brando som gudfareh himself, steikje bra! Favorittsitatet her er nok "Never hate your enemies, it affects your judgement" Scarface - Al Pacino glimtar til som cubansk småkriminell som gjer stor lykke i Amerika, "say hello to my little friend"-suddelidei til bra!. Kan vel òg nevna at Scarface var ei god inspirasjonskjelde til spelet GTA: Vice City. Carlitos Way - Syns verkjeleg synd på Carlito som prøver å få seg ut av gangster-livet, men som ikkje får det til. Irriterande, men naturleg slutt. Beste sitatet her er "When you can't see the angles no more, you're in trouble baby, you're in trouble. Er vel i grunn ganske stor fan av Al Pacino, så er mest det det går i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå