Swoofah Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Boondock Saints -> rett og slett kul, bare jeg som har grøssninger av slutt-talen? LoTR -> Tidenes historie StarWars -> -1 & 2 UÆH Ellers gull Sin City -> Helvetes kul måte fortelle en mørk kul historie på Frank Miller <3 To End all Wars -> Vakkert(om jeg kan kalle det det:)) krigsdrama A beautiful Mind -> glimrende lagret og glimrende spilt, sann historie KingKong -> Hvordan få så mye ut av en film som egentlig har så lite dialog.. Beats me Og til Punshier-gjengen.. Dette var faktisk en av de bedre Marvelfilmene.. desverre ser det ikke ut til at de klarer å få laget en skikkelig anti-helt film.. Publikum vil ha happy ending.. Se på The Hulk, Se på DareDevil. Men The Punshier var mye bedre enn disse og har desverre fått alt for litte anerkjennelse.. Og den med Dolph var jo bare en vits =) edit: GLEMTE Sin City! Endret 4. januar 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 KingKong -> Hvordan få så mye ut av en film som egentlig har så lite dialog.. Beats me 5385712[/snapback] Et bilde forteller mer enn tusen ord, er det ikke det de sier? Tenk deg da levende bilder + action = mange minutter og scener. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 KingKong -> Hvordan få så mye ut av en film som egentlig har så lite dialog.. Beats me 5385712[/snapback] Et bilde forteller mer enn tusen ord, er det ikke det de sier? Tenk deg da levende bilder + action = mange minutter og scener. 5385720[/snapback] "Et bilde forteller mer enn tusen ord".. Ja ikke sant? Alikvell så trengs faktisk ikke så mye action.. Får personlig ikke så mye ut av de scenene.. Men de rolige "kikke på hverandre scenene".. fantastisk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Alikvell så trengs faktisk ikke så mye action.. Får personlig ikke så mye ut av de scenene.. Men de rolige "kikke på hverandre scenene".. fantastisk 5385731[/snapback] Også er det et ordtak som lyder "stillhet er gull". Som oftest er det best å holde kjeft for ikke å ødelegge stemninga :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) The Godfather Part II er tidenes aller beste T2 er favorittfilmen min <3 Endret 5. januar 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 KingKong -> Hvordan få så mye ut av en film som egentlig har så lite dialog.. Beats me 5385712[/snapback] Et bilde forteller mer enn tusen ord, er det ikke det de sier? 5385720[/snapback] Da er Koyaanisqatsi Crime and Punishment + War and Peace + Les miserables. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tull og tøys. Cube 2: Hypercube = verdens vakreste film. Forresten, SYK mod: Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tull og tøys. Cube 2: Hypercube = verdens vakreste film. Forresten, SYK mod: 5388907[/snapback] Bildene er ganske fine, men filmen er så som så Den dårligste i cube-serien spør du meg. HoLy_CoW Postet i dag, 19:02 Spirited Away Den er nydelig fikk den nettopp i posten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Bildene er ganske fine, men filmen er så som så Den dårligste i cube-serien spør du meg. 5389767[/snapback] Egentlig enig. Jeg er faktisk mest positiv til Cube Zero. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Vil si at Gudfaren 2 og Saving Private Ryan er en av de beste jeg har sett! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 The Shawshank Redemtion. Lurer på om det finnes noen her i verden som mener det samme..? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 The Shawshank Redemption er en meget bra film, uten tvil. Husker jeg så den da jeg var rundt 10 år gammel. Syns den var jævlig bra da og jeg har ennå ikke endra mening. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 1. LOTR (alle) 2. The Pirates Of The Caribbean 3.Flåklypa Grand Prix 4. King Kong 5. Troy Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Noen som har sett "saw" ? Den er _syk_. Veldig bra lagd film og holder interessen opp hele veien. "Some people are so ungreatful to be a live." Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Saw var en positiv overraskelse da jeg tilfeldigvis så den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Saw er faktisk overraskende bra. Oppfølgeren var ikke så verst den heller. Må si at jeg gleder meg til Hostel som kommer en gang ut på vårparten. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Bildene er ganske fine, men filmen er så som så Den dårligste i cube-serien spør du meg. 5389767[/snapback] Egentlig enig. Jeg er faktisk mest positiv til Cube Zero. 5389792[/snapback] Enig. I Cube Zero slipper vi hemma folk og gamle senile damer. Den er også den mest gjennomførte av de tre, selv om jeg ikke liker han "sjefen" med stokken. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Boondock Saints -> rett og slett kul, bare jeg som har grøssninger av slutt-talen? LoTR -> Tidenes historie StarWars -> -1 & 2 UÆH Ellers gull Sin City -> Helvetes kul måte fortelle en mørk kul historie på Frank Miller <3 To End all Wars -> Vakkert(om jeg kan kalle det det:)) krigsdrama A beautiful Mind -> glimrende lagret og glimrende spilt, sann historie KingKong -> Hvordan få så mye ut av en film som egentlig har så lite dialog.. Beats me Og til Punshier-gjengen.. Dette var faktisk en av de bedre Marvelfilmene.. desverre ser det ikke ut til at de klarer å få laget en skikkelig anti-helt film.. Publikum vil ha happy ending.. Se på The Hulk, Se på DareDevil. Men The Punshier var mye bedre enn disse og har desverre fått alt for litte anerkjennelse.. Og den med Dolph var jo bare en vits =) edit: GLEMTE Sin City! 5385712[/snapback] Veldig enig her ja, bortsett fra at jeg synes SW ep 2 var tøff Punisher og a beautiful mind har jeg ikke sett... Vil også legge til at Matrix-trilogien er genial Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Saw er faktisk overraskende bra. Oppfølgeren var ikke så verst den heller. Må si at jeg gleder meg til Hostel som kommer en gang ut på vårparten. 5404665[/snapback] Enig. Hadde ikke trodd Saw var så bra. Har ikke sett Saw 2 enda da, men har den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå