Shulgin Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sett deg ned å se Pi evt Lost Highway, DET er fantastiske/forstyrrende filmer det. sett de. ikke en dritt i forhold til Requiem.. Spør Glint, Svankmajer, Scarface^ eller noen om du vil ha noe som ikke er en dritt i forhold til Requiem for a Dream igjen. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) 1. Terminator 2 2. LOTR filmene 3. Braveheart 4. Young Guns 2 5. Titanic Endret 18. mai 2005 av Equilibrium Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som har sett "Be cool", og kan anbefale den? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som har sett "Be cool", og kan anbefale den? Huff, denne tråden sklir ut. Spør på nytt i sticky-tråden og jeg skal svare deg. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Noen som har sett "Be cool", og kan anbefale den? eg har sitt den, sunest den var ganske så bra eg Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Noen som har sett "Be cool", og kan anbefale den? Den var ganske bra, anbefales! Edit: caps Endret 19. mai 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
synsing Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Umulig å velge en film: - Apocalypse Now // Veldig spesiell stemning, særlig på slutten. Og helikopterscenen er ekstrem. - Pulp Fiction // Like morsom/spennende hver gang. Man finner noe nytt hver gang man ser den, dialogene er kule (rett og slett) og filmen er satt sammen på en merkelig, men spennende måte. - Das Boot // Fengslende, klaustrofobisk film. Særlig liker jeg de øyeblikkene destroyerne kommer over ubåten, og man hører de skumle propell-lydene og ubåtlokaliseringssystembipelyden (?) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ubåtlokaliseringssystembipelyden (?) En herlig, herlig lyd. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ubåtlokaliseringssystembipelyden (?) En herlig, herlig lyd. Ekko. Beste film...? øh.. The punisher. Liker historien. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Alien filmene Braveheart Lotr filmene star wars filmene Saving private ryan Life of brian (morsom) The Punisher Endret 3. januar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva skjer med at det er flere som nevner The Punisher? Og hvilken versjon mener dere? Den med Dolph eller den nyere? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&pa...r=R2&title=4797 Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hva skjer med at det er flere som nevner The Punisher? Og hvilken versjon mener dere? Den med Dolph eller den nyere? 5378102[/snapback] Jeg mener den nyeste. Men jeg her ikke sett den andre versjonen. Endret 3. januar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva skjer med at det er flere som nevner The Punisher? Og hvilken versjon mener dere? Den med Dolph eller den nyere? 5378102[/snapback] Den nye Punisher er en av få filmer jeg ikke klarte å se ferdig. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hva skjer med at det er flere som nevner The Punisher? Og hvilken versjon mener dere? Den med Dolph eller den nyere? 5378102[/snapback] Den nye Punisher er en av få filmer jeg ikke klarte å se ferdig. 5378860[/snapback] Satt oppe en sen kveld og så den på TV1000. Det var helt grei, totalt hjernedød underholdning. Men tviler på at jeg kommer til å se den igjen med det første. EDIT: Til deg som synes Requiem for a Dream var rar: Har du sett Eraserhead av David Lynch? Tror aldri jeg i hele mitt liv har sett noe så inn i hampen absurd. Eneste filmen som noen gang har gjort at jeg satt i helt sikker 15-30 minutt og lurte på hva i helvete jeg hadde sett for noe. Endret 3. januar 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er litt synd, for tegneserien var kul og barsk. Hvorfor klarer de ikke å få til dette på film? Nåløyet i filmindustrien er jo så tight at jeg innimellom lurer på om noen har solgt sjela si til Satan. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Star Wars Ep. V Jepp, stemmer på den Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ugg. Jeg får vel si at La Haine er tidenes beste film, som vanlig. Det er den filmen som har påvirka meg til å lage fire filmer om temaet ungdommer, miljø og kriminalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå