Gå til innhold

Tidenes beste film?

ooddbb

Anbefalte innlegg

Sett deg ned å se Pi evt Lost Highway, DET er fantastiske/forstyrrende filmer det. :)

sett de. ikke en dritt i forhold til Requiem..

Spør Glint, Svankmajer, Scarface^ eller noen om du vil ha noe som ikke er en dritt i forhold til Requiem for a Dream igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Umulig å velge en film:

- Apocalypse Now // Veldig spesiell stemning, særlig på slutten. Og helikopterscenen er ekstrem.

- Pulp Fiction // Like morsom/spennende hver gang. Man finner noe nytt hver gang man ser den, dialogene er kule (rett og slett) og filmen er satt sammen på en merkelig, men spennende måte.

- Das Boot // Fengslende, klaustrofobisk film. Særlig liker jeg de øyeblikkene

destroyerne kommer over ubåten, og man hører de skumle propell-lydene og

ubåtlokaliseringssystembipelyden (?)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Hva skjer med at det er flere som nevner The Punisher? Og hvilken versjon mener dere? Den med Dolph eller den nyere?

5378102[/snapback]

Jeg mener den nyeste.

Men jeg her ikke sett den andre versjonen.

Endret av Ljå
Lenke til kommentar
Hva skjer med at det er flere som nevner The Punisher? Og hvilken versjon mener dere? Den med Dolph eller den nyere?

5378102[/snapback]

Den nye Punisher er en av få filmer jeg ikke klarte å se ferdig.

5378860[/snapback]

Satt oppe en sen kveld og så den på TV1000. Det var helt grei, totalt hjernedød underholdning. Men tviler på at jeg kommer til å se den igjen med det første.

EDIT: Til deg som synes Requiem for a Dream var rar: Har du sett Eraserhead av David Lynch? Tror aldri jeg i hele mitt liv har sett noe så inn i hampen absurd. Eneste filmen som noen gang har gjort at jeg satt i helt sikker 15-30 minutt og lurte på hva i helvete jeg hadde sett for noe.

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...