bleepher Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva i all verden har skjedd med " The Usual Suspeckts ) Den er jo tidenes beste film. Hehe... noen som er enig? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ingen som har nevnt Collateral har da? Synes i allefall den er bra, men jeg vil ikke si at det er den beste Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg syntes Requiem for a Dream er blandt de beste filmene jeg har sett. Men jeg syntes det er vanskelig å rangere filmer på den måten. I kveld skal jeg se A Clockwork Orange, kanskje jeg skifter mening. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tidenes beste action film må være The Rock Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva i all verden har skjedd med " The Usual Suspeckts ) Den er jo tidenes beste film. Hehe... noen som er enig? Et av yndlingsmanusene, men ikke en av yndlingsfilmene. Samme med Adaptation. Vi kan jo lage en "Beste film i div sjangre"-tråd, så blir det litt lettere å velge. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Ingen som har nevnt Collateral har da? Synes i allefall den er bra, men jeg vil ikke si at det er den beste Det er vel akkurat derfor ingen har nevnt den. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Tidenes beste action film må være The Rock Enig, så enig! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 La Haine er tidenes beste film. Er det noen som mener noe annet, så tar de feil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 La Haine er tidenes beste film. Er det noen som mener noe annet, så tar de feil Den er digg. Seriøst digg. Kjempefin film. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 American History X, Den filmen blir eg aldri lei, tidenes beste. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hmm. skjønner ikke at mange her digga "Requiem for a dream". Veldig rar og trist film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 hmm. skjønner ikke at mange her digga "Requiem for a dream". Veldig rar og trist film. Rar fordi den er annerledes? Er nok derfor mange likte den. Og at den er trist trekker ikke akkurat ned, det er en sterk og rørende film som viser noe mange ikke har sett før, og det setter spørsmålstegn ved hele begrepet "avhengihet". Fantastisk film med veldig tøff klipping. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Rar er den vel ikke, men la gå: I filmkretser gjelder følgende: Rar = bra trist = bra Ergo, Requiem for a dream = Bra-Bra Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Hmm vanskelig valg dette her. Må jeg velge så sier jeg; Heat. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 tja. har ingenting imot rare filmer. Heller ikke triste. Men jeg takler liksom ikke filmer om sterk avhengighet, folk som totalt sløser bort livet sitt. Særlig hu dama, morra til han gutten. Triste saker. Jeg er ikke/har ikke vært avhenig av noe selv ( utenom det vanlige^^ ) men jeg setter meg helt inn i sånne filmer og kan GODT tenke meg hvordan det føles. Liker ikke den følelsen Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) OK. Ferdig med å se Requiem for a dream. Fy faen. Takk for tipset. Dette er offisielt en av de 3 max forstyrrende filmene jeg har sett i mitt liv. HATER sånne filmer mer enn noe annet. Utenom noe snuff jeg har sett før. En liten tankevekker though. Endret 18. mai 2005 av asad Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sett deg ned å se Pi evt Lost Highway, DET er fantastiske/forstyrrende filmer det. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Sett deg ned å se Pi evt Lost Highway, DET er fantastiske/forstyrrende filmer det. sett de. ikke en dritt i forhold til Requiem.. Lenke til kommentar
Subwoofah Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 en av de bedre jeg har sett må være Blood in Blood Out Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Ingen som har nevnt Collateral har da? Synes i allefall den er bra, men jeg vil ikke si at det er den beste collateral er ganske bra ja, men som du sa så er det ikke tidenes beste den eg synest er tidenes beste er John Woo's ""Replacement Killers" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå